evitso

Zeer tevreden!

heb hier al enkele malen besteld, echt top. Levering volgde altijd de volgende dag, super service tegen een aanvaardbare prijs.

H. Nienhuis

Alles ging goed.
Ik kreeg een mail dat de bestelling de volgende dag zou worden afgeleverd, maar tot mijn verrassing, en groot genoegen, stond de bezorger al diezelfde middag op de stoep.

Maar een plezierige ervaring vertel je ook door, misschien juist omdat het ook wel eens anders gaat. Het is plezierig dat een bedrijf goed werkt. Iets wat eigenlijk gewoon zou moet zijn.
Bedankt voor de prompte service.

Henrion

Keyboard for laptop

One day to wait the keyboard that was so quick. It surprise me thanks for everything see you for next purchase on the website .

Erwin

Gewoon goed.

Netjes geleverd op de afgesproken dag.

v. Schaik

Zeer tevreden.

Voor 19.00uur besteld en de volgende dag binnen. Goed op de hoogte gehouden over de status van de verzending. Zeer tevreden.

jos Verhoeven

Super

Super

Harry van Dijk

Ventilator hp laptop

Snelle levering, goede prijs

djs

Snel en goedkoop

Ik was op zoek naar een nieuwe accu voor mijn laptop. Na zoeken bleek hardware city de goedkoopste te zijn, zelfs zo goedkoop dat ik het in eerste instantie wantrouwde. Na andere reviews bekeken te... Ik was op zoek naar een nieuwe accu voor mijn laptop. Na zoeken bleek hardware city de goedkoopste te zijn, zelfs zo goedkoop dat ik het in eerste instantie wantrouwde. Na andere reviews bekeken te hebben en wat achtergrond informatie opgezocht te hebben (kamer van koophandel) bleek het bedrijf toch betrouwbaar.
De bestelde accu had ik de volgende dag al in huis voor een zeer goede prijs! Oftewel een aanrader!

J.A. Verstraete

Zegt het voort

Goedkoop, goed en snelle levering