koen

Snelle en correcte levering

goede produkten (accu laptop zeer lange levensduur) , snelle levering , goed verpakt

D

SuperService

Betalingslink werkte niet, kreeg direct reactie op e-mail met een nieuwe link om alsnog de betaling te kunnen doen. twee dagen later had ik mijn nieuwe accu al met de post. Top!

Jeroen

HWC

prima geregeld

Riccardo

Accu Toshiba

Ervaring ? snel geleverd,

Jan

Goede en correkte afhandeling.

Zie boven

ACT Consultants

Snelle levering, prima prijs

vrijdag avond besteld, zaterdag al bezorgd. Geen 0900 nummer, dacht dat ik iets verkeerds had ingevuld, direct gebeld, geen probleem. Prima webwinkel, zal zeker terugkomen.

W. Huigens.

Eerste ervaring HardwareCity

Makkelijk bestelbaar, snel geleverd. Pakket is netjes te volgen middels track and trace nummer.

Niks dan lof. Mijn volgende bestelling zal niet lang op zich laten wachten.

straathof

Snel geleverd wordt nu uitgetest

Ronald

Prima accu, goede service

ik heb een accu besteld voor mijn 4 jaar oude laptop die niet meer zonder de oplader kon. bestelling geplaats, volgende dag werd de accu al geleverd. accu doet het goed en de laptop kan weer een... ik heb een accu besteld voor mijn 4 jaar oude laptop die niet meer zonder de oplader kon. bestelling geplaats, volgende dag werd de accu al geleverd. accu doet het goed en de laptop kan weer een aardige tijd zonder de oplader, accu zit wel een beetje los en kan in zommige gevallen voor zorgen dat de laptop uit valt, ook zitten er wat kieren om de accu. service van Hardwarecity is prima.

timmerbedrijf

Toetsenbord samsung rc530

vandaag besteld morgen in huis is werkelijk waar heel fijn en zonder verzendkosten op de prijs van het product heel fijn.