Geerts

Zeer goed

accu gezocht besteld en de volgende dag in huis

DJ R

Site is overzichtelijk, de levering supersnel. Vraag me wel af waarom het product dat ik gekcoht heb in de VS $ 10 kost in in NL € 35.

Caro

Prima snelle service. ;)

Prima snelle service en een goede scherpe prijs.

E1

Zeer snelle levering

's avonds besteld en de dag erna reeds binnen!

Klaske

Prima ervaring!

Duidelijke site, betaling ging soepel en levering sneller dan gedacht!

Nijnehuis

Prima werk vervangen tablet touche screen

Prijs inclusief opsturen met label en retour. Bescherm plastic zat nog op het scherm. Keurig werk afgeleverd.

Geert De Clercq

Zeer goed

N

Nette en vlotte afhandeling, al leek de deal eerst onbetrouwbaar

Het vinden van mijn product ging snel, bestellen was makkelijk, de Track&Trace aangenaam. Wel kreeg ik een "excuses voor de latere bezorging"-bericht, terwijl ik mijn bestelling al binnen had.... Het vinden van mijn product ging snel, bestellen was makkelijk, de Track&Trace aangenaam. Wel kreeg ik een "excuses voor de latere bezorging"-bericht, terwijl ik mijn bestelling al binnen had. Bijzonder tevreden over de bestelde accu. De website voelde wat onbetrouwbaar aan, daarom eerst even de KvK-gegevens gecheckt en was blij te weten dat HardwareCity hoort bij een ervaren ICT-repaircompany. Dit gevoel kwam vooral door de erg lage prijs.

Marcel

Aanschaf nieuwe accu voor Compaq laptop

Ik had een accu nodig voor mijn Compaq laptop. Via Google bij HardwareCity terecht gekomen. De accu werd inderdaad binnen 24 uur geleverd en werkt prima.

Pol

Eerste ervaring

Zowel het antwoord op een vraag als de levering gingen snel. De volgende dag was de batterij geleverd. Over de kwaliteit van die batterij kan ik nog niet oordelen. Maar ze werkt :)