Tuan

Vervangen tablet scherm

Het scherm van mijn tablet ASUS transformer moet vervangen worden.
Snel en vakkundig uitgevoerd. Pickup & return service werkt perfect. Zeer tevreden

albert

Bestelling bijna verlopen zoals beloofd

Verzending was nog dezelfde avond, maar werd niet de volgende dag afgeleverd door post.nl.

RS Logistics

Alles goed ontvangen en ook zeer snel

Is een aanrader

Gary Vervoort

Bestelling replacement azerty keyboard

Goed, snel, korrekt en goed geprijsd

Wams

Hardwarecity in een woord super

een lader besteld voor een samsung note 10.1 maar deze deed het niet. E mail gestuurd en de volgende dag al een nieuwe lader in huis.

dekoning

Internetaankoop

zeer snelle service
product uitstekend

Tim Jansens

goed

Steenbergen

Problemen die kunnen gebeuren, maar toch opgelost

Laptop-toetsenbord assembly besteld. Werd eerst niet afgeleverd door PostNL ivm handtekening vereist (is lastig als je niet thuis bent, anderzijds wel te begrijpen van de verzender).
Volgende...
Volgende dag wel afgeleverd, maar verkeerde. Na contact werd dezelfde dag het goede type verstuurd. Helaas was deze defect.... Diezelfde dag werd wéér een nieuwe opgestuurd en die was goed. Kon andere gratis retour sturen.
Kortom, het verliep niet vlekkeloos, maar het gebeurt vaker dat als er bij een klant iets misgaat, er dan soms ineens van alles mis gaat,
Ik vertrouw er op dat het volgende keer beter gaat en ga er van uit dat mijn situatie een uitzondering was. Op elk probleem werd zeer snel gereageerd.

anna

Prima!

De reviews die ik gelezen heb, zijn niet gelogen. snelle levering.

Bestelling msi keyboard

Perfect !!!!!!!