aj

Laptop accu

snel-vlot

cj

Heel erg snel, en goed

Binnen 45 minuten na het plaatsen van de bestelling, al een bevestiging dat de goederen onderweg zijn.

Jeroen de Rouw

Tablet adapter

Na de melding, dat de in een dag geleverde adapter niet werkte, werd er na melding de volgende dag een nieuw exemplaar geleverd. Wat een service!

Edwin van Oirschot

Probleem gefikst binnen 24u

Dit is mijn eerste ervaring met dit bedrijf. M'n Asus laptop toetsenbord was stuk (door eigen schuld). Vrijdagnamiddag een nieuw toetsenbord besteld en zoals HardwareCity belooft, is het een dag... Dit is mijn eerste ervaring met dit bedrijf. M'n Asus laptop toetsenbord was stuk (door eigen schuld). Vrijdagnamiddag een nieuw toetsenbord besteld en zoals HardwareCity belooft, is het een dag later geleverd. Zalig! Dank u.

Izabela Szejda

Feedback

Snelle levering, perfect product en zeer goed contact. Absolute aanrader!

Branco

Snelle levering en service

Onlangs een accu besteld voor een kp sleepbook. Makelijk te vinden op de website. Snelle levering!!! Niets slechts over te zeggen

marnix

Aankoop

Uit België besteld en drie dagen later in gebruik waarvoor dank

Siegfried Desmet

Toetsenbord ontvangen op kruissnelheid!

Ik ben een 'Doehetzelver' en wilde het toetsenbord vervangen van mijn notebook. Vlug even Googelen en kwam onmiddellijk op Hardwarecity.nl. Het te vervangen toetsenbord was in stock en heb ik dan... Ik ben een 'Doehetzelver' en wilde het toetsenbord vervangen van mijn notebook. Vlug even Googelen en kwam onmiddellijk op Hardwarecity.nl. Het te vervangen toetsenbord was in stock en heb ik dan meteen ook besteld. Mijn bestelling was nog niet helemaal door of ik kreeg al een bevestigingsmail en even later een mail dat het item werd verstuurd met trackinglink. De dag nadien belde men aan en had ik het toetsenbord! Je moet nu weten dat ik in België woon tegen de Franse grens, zo vlug heb ik nog nooit iets weten toekomen!

KvR

Direct, gemakkelijk & Snel

Gemakkelijk te bestellen. Direct leverbaar en snelle bezorging waarbij tijd overeen kwam met de voorspelde tijd. Super service.

PW

Snel, goedkoop en zonder verrassingen