P.Heuvelmans, Tilburg

Prima service!

Ik heb een accu besteld voor een laptop. Ontvangst van het bestelde kwam de volgende dag of de dag erna. In goede orde. Echter, hoewel typenummer overeen kwam met de gegevens van de oorspronkelijke... Ik heb een accu besteld voor een laptop. Ontvangst van het bestelde kwam de volgende dag of de dag erna. In goede orde. Echter, hoewel typenummer overeen kwam met de gegevens van de oorspronkelijke accu, bleek deze toch niet "compateble" met mijn computer te zijn. Na telefonische melding, ontving ik meteen per mail een label om de accu portvrij retour te sturen. Na ontvangst door het bedrij zal het bedrag van de aankoop geretourneerd worden. Zeer prettige afhandeling.

ic personal computers

Hardwarecity super

klik en bestel de volgende dag geleverd super !!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dave

Wat wil je nog meer...

Goede website, concurrerende prijzen, makkelijk bestellen, snelle levering. Goed verpakt en kreeg zelfs een pen erbij (dus ook goede marketing!).

Super

snelle levering (24 uurs ), overzichtelijk, track en trace mail ontvangen!!!
kan iedereen aanbevelen hier te bestellen.

Andrea Bali

Snelle service

Joep

Goede Prijs en Snelle Levering Beeldscherm

Eric Achten / Orbotech

Hoe online aankopen zonder stress.

Het begint bij Google die Hardwarecity in de top van de zoekresultaten zet voor de part die ik zoek. Hop naar website. Mooi , overzichtelijk en met grote foto's . Die zijn handig om te checken dat... Het begint bij Google die Hardwarecity in de top van de zoekresultaten zet voor de part die ik zoek. Hop naar website. Mooi , overzichtelijk en met grote foto's . Die zijn handig om te checken dat ik niet de verkeerde part aankoop. Dan laagdrempelig interface om account aan te maken, vlotte Paypal betaling, confirmatie-email binnen een minuut. Shipping confirmatie en vlotte levering de volgende dag. Dat allemaal voor een redelijke prijs. Waarom nog ergens anders shoppen.

Frank Seijmonsbergen

Snelle service

Mijn eerst ervaring id uitstekend

Dave

Goede service, snelle levering!

Ryckaert Simonne

Koopje

Mijn eerste aankoop is reuze meegevallen en zal zeker niet de laatste zijn. Zeer vlugge en juiste afhandeling en helemaal niet duur voor originele tukken.