Hans

Na de bestelling en betaling zou het wel prettig zijn, even een bevestigingsmail te ontvangen. Dan weet je dat alles goed gegaan is.

Reactie HardwareCity.nl:

Geachte klant.
Geachte klant.
Alle bevestigingsmails worden automatisch verzonden, zowel een orderbevestiging als een verzendbevestiging met een traceerlink. Het kan dus niet per ongeluk bij één klant vergeten worden. Wel is het zo dat deze e-mails soms door een spamfilter geblokkeerd worden. Ook kom het voor dat klanten bij het invoeren van de bestelling per ongeluk een verkeerd e-mailadres invoeren. Dit laatste zal bij u niet het geval zijn geweest, anders had u ook de uitnodiging voor het schrijven van een review niet ontvangen.
Bedankt voor uw feedback en onze excuses voor het eventuele ongemak!
HardwareCity.nl
Bleeklaan 117, 8921 HA Leeuwarden
T 058-7518336
E info@hardwarecity.nl
W www.hardwarecity.nl
W www.laptop-onderdelen.nl

E. Bosgraaf

Vervangende laptop-accu

Type accu besteld op basis van het samsung ID-nummer. Bij de per omgaand ontvangen bevestiging per mail staat een iets afwijkend ID-nummer. Direct (s' avonds om 22.30) een mail hierover gestuurd.... Type accu besteld op basis van het samsung ID-nummer. Bij de per omgaand ontvangen bevestiging per mail staat een iets afwijkend ID-nummer. Direct (s' avonds om 22.30) een mail hierover gestuurd. Zelfs op dit tijdstip binnen 6 minuten een reactie. Gerustgesteld, en de accu past, ondanks het andere nummer.

Hugo

Uitmuntend

Zo'n snelle levering had ik zelf niet verwacht en dit zelf op een zaterdag

Solidonet

Top service

1 dag na bestelling paquet je binnen!!

luc verhoeyen

Tiptop

vlugge levering, nette afhandeling, prima site; alles ok

John & Erika

Een tevreden klant

Dinsdag avond bestelling geplaatst - Donderdagmorgen aan huis geleverd (in België) - aankoop voldoet volledig aan de verwachtingen - Goede prijs/kwaliteit-verhouding - Dus een tevreden klant .

Cabooter Gert

Eerste bestelling

mijn eerste ervaring is uitstekend bevallen

M Verbeek

is goed

Jolton Beheer BV

Snelle levertijd

laat in de middag besteld en de volgende dag al afgeleverd

Mario

Onderdelen Dell laptops

Van de 2 bestelde accu's voor Dell laptops werkte er een niet. Na dit gemeld te hebben werd er direct een nieuwe accu opgestuurd, deze werkte wel. De defecte accu hoefde ik niet terug te sturen.... Van de 2 bestelde accu's voor Dell laptops werkte er een niet. Na dit gemeld te hebben werd er direct een nieuwe accu opgestuurd, deze werkte wel. De defecte accu hoefde ik niet terug te sturen. Prima service !