Steenbreker Flexion

Mark Dees

Klantvriendelijk bedrijf met volop keus

De dienstverlening was goed en ik kreeg snel mijn product mee, nadat ik het kon controleren. Ook was ik vrij vragen te stellen.

John Freeman

Top Service

Een toetsebord voor mijn medion laptop besteld, kreeg ik de volgende dag al binnen. Helaas bleek er met het nieuwe toetsenbord 4 toetsen niet te werken =(, na een telefoongesprekje meteen een nieuwe... Een toetsebord voor mijn medion laptop besteld, kreeg ik de volgende dag al binnen. Helaas bleek er met het nieuwe toetsenbord 4 toetsen niet te werken =(, na een telefoongesprekje meteen een nieuwe replacement toegestuurd gekregen (helaas niet de orginele zoals in eerste besteld) die nu prima werkt in mijn laptopje! ik zeg overall top bedrijf!

NEO

Super

Na de plaatsing van mijn bestelling de volgende ochtend al in huis.. grote klasse

Andras

Goede snelle service

Heb niet veel vertrouwen in onbekende bedrijfjes maar na wat speurwerk en positieve berichten toch iets besreld. Was er snek, werkt goed en soot goedkoop

I. van Zanten

Feedback klantgerichtheid

Ik heb hier onlangs vervangende laptop accu besteld. Snelle levering, scherp geprijsde produkten en persoonlijke service. Kom graag terug.

Maurice Berix

Supersnel en goed

Alice

Prima service

Duidelijke site, keurig geleverd op de afgesproken dag en tijd.
Product was goed verpakt en en van prima kwaliteit. Ik ben zeer tevreden.

Raymond

Snel en goed.

zeer tevreden over product en bedrijf.

bothenius

Nieuw laptopscherm

na kort en gord overleg een goede vervaging gevonden voor mijn oude Sony laptop, volgende dag keurig gebracht door post nl