Carl

Over HardwareCity.nl ben ik uiterst tevreden ! !

Via Google vond ik HardwareCity waar zij bijna alle benodigde componenten op voorraad hebben.
In mijn geval een LCD-kabel voor mijn laptop HP-Presario CQ60 die net buiten de garantie periode viel.
Deze kabel hebben zij zeer snel geleverd en perfect de order afgehandeld.
Na ontvangst de LCD-kabel in de reeds openliggende laptop geplaatst waarna deze weer perfect functioneerde.
Kortom heb ik alle lof over HardwareCity.
Ik ben van hun een dankbare klant geworden !
Carl.

Computersupport Apeldoorn

Snel en effectief

Beste webshop van NL als het om laptop onderdelen gaat, snel en goedkoop. Mochten ze iets niet hebben in de webshop, weten ze na 1 belletje of mailtje je altijd te verblijden

Rob Janssen

Snel en betrouwbaar

regelmatig besteld, netjes verpakt en altijd snel t juiste produkt geleverd

wesley

Zeer tevreden

Ik ben zeer tevreden van mijn bestelling. De dag nadien werd deze al geleverd en alles werkt perfect

Esmee

Snelle bezorging

U gaf een snelle bezorging met een lage prijs, wat ik erg fijn vond. Het pakketje was zonder moeilijkheden bij mijn buren bezorgd (ik was die dag zelf niet thuis). Bedankt.

Folkert de Jong

Hardwarecity leveringsbeordeling

Snelle levering, 's middags besteld, volgende ochtend geleverd, en ook het juiste originele product (laptopkeyboard) overzichtelijke site met zeer goede zoekfunctie

J.Hoving

Ervaring met HardwareCity.NL

De gevraagde diensten en producten perfect gelopen en ontvangen.

GWvM

Nieuw accu voor mijn laptop besteld. Snel geleverd, werkt probleemloos.

Roeland

Snel en goedkoop

Ik zocht een nieuwe accu voor mijn 1,5 jaar jonge notebook. Een originele kost bijna 90 euro. Ik heb hier een alternatief aangeschaft voor slechts 36,95 inclusief verzenden, en ook nog eens met... Ik zocht een nieuwe accu voor mijn 1,5 jaar jonge notebook. Een originele kost bijna 90 euro. Ik heb hier een alternatief aangeschaft voor slechts 36,95 inclusief verzenden, en ook nog eens met hogere capaciteit. Wat wil je nog meer.

thuisverpleging

Correct