A.vanYperen

Duidelijke website en scherpe prijzen en snelle levering

Accu besteld voor laptop, ene dag besteld andere dag bezorgd.
Prijs was zeer gunstig t.o.v. andere aanbieders

Doutreluigne Tania

Super

k3nn¥

Accu&adapter

Alles snel ontvangen en werkt prima

Frans v V

Zeer tevreden over levering batterij voor ASUS laptop

Oude batterij was aan vervanging toe. Met Google'n diverse leveranciers gevonden; weinig prijsverschil. Wie kies je dan; wie is betrouwbaar?
De klantenreviews via onafhankelijke organisatie...
De klantenreviews via onafhankelijke organisatie gaven de doorslag. Hardwarecity moest goed zijn. En ook nog met een batterij met iets meer vermogen dan de concurrenten (5200mAh ipv 4400 mAh).
Positieve verwachtingen werden ruimschoots waargemaakt. Toppie, volgende dag pakketje in huis. Uitstekend verpakt. Bijna jammer, dat ik niet vaker een nieuwe batterij nodig heb. Ga zeker nog rondsnuffelen of ze meer producten hebben die ik goed kan gebruiken.

T.

Prima.

Accu besteld. Volgende dag in huis. Netjes een statusupdate qua verzending. Alles dik in orde. Accu padt prima

C.B. Kroon

Goede produkten

Geweldig assortiment, keuze uit meerdere produkten van èèn soort, en verschillende bijbehorende prijzen. Geweldig snelle levering, doelmatig verpakt. Dit was de eerste keer dat ik bestelde, maar... Geweldig assortiment, keuze uit meerdere produkten van èèn soort, en verschillende bijbehorende prijzen. Geweldig snelle levering, doelmatig verpakt. Dit was de eerste keer dat ik bestelde, maar zèker niet de laatse keer!
cees.

Peterszoon BV

Super geregeld

Netjes afgehandeld

Ingrid

Tevreden met juiste koop

Snelle service.

Elektrofee

Levering van batterij voor HP laptop

Zeer snelle en goede service, zeer leuk om mee samen te werken

Wiedse

Goedkoop en snelle gratis levering

Duidelijke snelle en behulpzame website. Levering was snel en gratis. Tot nu toe zeer tevreden!