Beekman Administraties, Belastingzaken

Goede snelle levering

Patricia

Acer accu

duidelijke site, zeer snelle levering, goed product

pchulp.com

Snelle verzending!

Het juiste onderdeel voor een redelijke prijs en supersnel ontvangen!

Paul Kok

Super

Super overzichtelijke website, suberlevering, superproduct waardoor laptop halve dag meekan met HD breedbeeldscherm en super prijs die maar iets duurder is dan de originele accur die na 1,5 uur al... Super overzichtelijke website, suberlevering, superproduct waardoor laptop halve dag meekan met HD breedbeeldscherm en super prijs die maar iets duurder is dan de originele accur die na 1,5 uur al leeg is.

Lance Chong

Tevreden

Zeer tevreden met de snelheid van verzending en hoe het product verpakt is. De prijs is ook zeer acceptabel. Het enig klein minpuntje is de mate van informatie. Ik had bijvoorbeeld een adapter dat... Zeer tevreden met de snelheid van verzending en hoe het product verpakt is. De prijs is ook zeer acceptabel. Het enig klein minpuntje is de mate van informatie. Ik had bijvoorbeeld een adapter dat minimaal verschilde in volt en ampere. Het zou misschien handig zijn om deze twijfels weg te nemen.

Jan

Prima en uitstekend.

Het was fijn om snel het product te vinden wat ik zocht en de snelle levering al de volgende dag, gewoon uitstekend

Erwin

Aankoop batterij voor laptop

Zeer goede ervaring mee alles prima verlopen

Jans

Gewoon goed

Gewoon goed

Nico

'S avonds besteld, de andere dag al thuis. Doen wat ze beloven.

Verjans Pieter

Prima Bedrijf !

Prima , doe zo voort !
goede en snelle afhandeling naar België !