Janine Smits

TOP SERVICE!! persoonlijk, vriendelijk, professioneel en snel

Ik heb een paar problemen gehad met een adapter die ik besteld had. Ook al lag het probleem aan mijn kant werd ik toch elke keer weer erg vriendelijk en erg snel geholpen. Het is echt een bedrijf om... Ik heb een paar problemen gehad met een adapter die ik besteld had. Ook al lag het probleem aan mijn kant werd ik toch elke keer weer erg vriendelijk en erg snel geholpen. Het is echt een bedrijf om aan te raden!

ad

Uitstekend!

keurig op de hoogte gehouden en binnen 24 uur binnen

Desnyder Antoon

Vandaag besteld, morgen in de bus, zelfs al woon je in België !!!

TOP !!! Het is nu m'n tweede keer op een vier jaar tijd dat ik iets bestel bij jullie (vroeger Online²Design). 1) het is voorradig (*) - 2) zéér comfortabele prijs - 3)rappe afhandeling. Wat kan... TOP !!! Het is nu m'n tweede keer op een vier jaar tijd dat ik iets bestel bij jullie (vroeger Online²Design). 1) het is voorradig (*) - 2) zéér comfortabele prijs - 3)rappe afhandeling. Wat kan een mens nog meer wensen !!! Bedankt ...

KING computers

King computers beoordeling

Bestelling via website of mail heeft altijd supersnelle reactie, snelle levertijden en vragen over producten of onbekende producten worden zorgvuldig en snel afgehandeld!!!

Joost

Uitstekend

Zeer goede en snelle service. Mijn laptop accu was op voorraad en kreeg deze de eerst volgende werkdag binnen. Aan te bevelen!

RvdS

Betrouwbare leverancier

Ter vervanging van mijn accu van 4400 mAh voor de laptop Asus N53JQ een accu gekocht bij HardwareCity van 7800 mAh. Het betreft een niet originele accu met een hogere capaciteit. Hierdoor is de accu... Ter vervanging van mijn accu van 4400 mAh voor de laptop Asus N53JQ een accu gekocht bij HardwareCity van 7800 mAh. Het betreft een niet originele accu met een hogere capaciteit. Hierdoor is de accu groter dan het origineel en steekt van achteren ongeveer 15 mm. uit. Dit staat ook aangegeven in de informatie op de site. Het scherm kan nu voor iets meer dan 90 graden geopend worden. Natuurlijk jammer, maar levert geen probleem op. De oplaadtijd is redelijk snel, en de accu gaat nu een half uur langer mee dan het origineel. De levering van de accu geschiedde snel en correct.

Albert Quist/ de Witte TandenWinkel

Snel geleverd. Goede prijs.

Gewoon zo als het overal prettig zou zijn. Vindbaar, simpel bestellen etc.

repair-computer

Goede service

Goede informatie en een snelle levering.

Coenegrachts Jan

Producten, die nergens te verkrijgen meer zijn, zijn bij u wel beschikbaar.

Wij waren op zoek naar een toetsenbord voor onze laptop. Wij konden die nergens meer vastkrijgen. Totdat wij bij u terecht kwamen, vonden wij uiteindelijk het toetsenbord en heeft het ons veel geld... Wij waren op zoek naar een toetsenbord voor onze laptop. Wij konden die nergens meer vastkrijgen. Totdat wij bij u terecht kwamen, vonden wij uiteindelijk het toetsenbord en heeft het ons veel geld bespaard van geen nieuwe laptop te hoeven kopen.

P.Meenink.

Behoefte; met spoed voor een HP-laptop een accu nodig

Met het partnummer van de laptop snel de benodigde accu gevonden.
Er bleek zelfs een type met een grotere capaciteit mogelijk te zijn, heb deze besteld.
Onderdeel werd snel geleverd,...
Met het partnummer van de laptop snel de benodigde accu gevonden.
Onderdeel werd snel geleverd, "voor 18.00 uur besteld volgende dag thuis" klopt !!
Geleverde onderdeel (niet origineel) past perfect en werkt prima.