Ahlrichs

Overzichtelijke site, goed dat er met Ideal betaald kan worden. uitgebreid assortiment en snelle levering.

Ik heb de bestelling op vrijdag middag geplaatst en Zaterdag ochetnd is pakketje geleverd. Het snelle leveren op zaterdag ochetnd is voor mij een reden om op de vrijdag te bestellen. Ik hecht waarde... Ik heb de bestelling op vrijdag middag geplaatst en Zaterdag ochetnd is pakketje geleverd. Het snelle leveren op zaterdag ochetnd is voor mij een reden om op de vrijdag te bestellen. Ik hecht waarde aan de levering op zaterdag. Dit omdat wij thuis alle twee werken. Wellicht een idee om een optie aflever datum in de sales tunnen mtie te voegen.

Keep up the good work.
Maarten Ahlrichs
Technisch projectmanager IT Logistiek
0652001766

Ruerd Visser

Vlotte afhandeling, ben zeer tevreden. een aanrader

Riconnect

Blijft elke keer weer een top service! eerder ontvangen dan verwacht, en altijd de beste prijs!

Jeremie Bekaert

Doe zo verder is goed

Zeer goed zeer vlug en wat de prijs betreft
kan niet beter zijn
En het leveren pakt altijd goed verpakt
doe gerust naar zo veder ik zal zeker het doorvertellen dat is de beste...
Zeer goed zeer vlug en wat de prijs betreft
kan niet beter zijn
En het leveren pakt altijd goed verpakt
doe gerust naar zo veder ik zal zeker het doorvertellen dat is de beste reclame de mond aan mond reclame groeten van Jeremie en zeker nog tot samen werken

Francois Helsen

Snelle en vlotte afhandeling, een aanrader!

hans den engelsman

Accu besteld voor de hp g72

uitstekend

S

Het product was in goede staat

a. vd Most

Geweldige online winkel voor computer onderdelen

levert snel. staat duidelijk bij voor welk apparaat dit product geschikt is. veel onderdelen te verkrijgen.

Emmy

Prima!

Amir

Product aangeschaft, was niet wat ik wilde, geretourneerd en alles heel goed afgehandeld door HardwareCity.
Geweldig service, zal zeker vaker shoppen hier.

Afhandeling van geretourneerd product inclusief terugbetaling!