Stefan De Winter

Super snel geleverd en product zoals beschreven .

Doe zo verder !

arnolt

Snel geleverd

snel geleverd

Willem B

Duidelijk en snel. Top!

Vooraf duidelijk telefonisch uitleg gekregen. Snelle verzending, gewenst product ontvangen.

Pc Repair Cuijk

Zeer goed

Meedenken met klant

Apache Marketing, Consultancy & Trading

Één lader besteld maar het was de verkeerde, ik heb gebeld naar het bedrijf en ze gingen de juiste lader opsturen en meteen een sticker zodat ik de juiste kon terug sturen.

Heel blij over...

Heel blij over de service!

Klantvriendelijkheid is perfect!

Marc O

Prima bedrijf

Was op zoek naar een adapter voor onze TV, want hoewel er al werd gesproken over een nieuwe TV, wilde ik toch kijken wat een nieuwe adapter zal doen. Vervolgens vind je veel sites van bedrijven,... Was op zoek naar een adapter voor onze TV, want hoewel er al werd gesproken over een nieuwe TV, wilde ik toch kijken wat een nieuwe adapter zal doen. Vervolgens vind je veel sites van bedrijven, echter met heel veel negatieve reviews. HardwareCity was dit niet, waarna de bestelling bestaan en alles is keurig gecommuniceerd en bezorgd......en wij hebben weer een werkende TV

Clement

Voor de eerste maal prima

Benjamin Sorber

Betrouwbaar, nederlandse opslag van goederen. Vele websites die adapters verkopen zijn gevestigd in China.

Snelle levering, transparant

Kevin

Snelle oplossingen

Reageert snel op WhatsApp en denkt goed mee.

STAF DE BATS

POSITIEF