J.C.v.d.Plas

Correcte en supersnelle levering van een laptop accu !

Een overzichtelijke en goed bedienbare website van all producten ?

Peter

Batterij besteld en laten verzenden voor een Dell laptop aan een interessante prijs.

Tabe Annema

Precies wat je van een online shop mag verwachten. Keurig op Tyd en netjes verzorgd.....

s van summeren

Dit was mijn 1ste ervaring. Snelle levering:-).

Vooral de snelle levering, ondanks de feestdagen die eraan zaten te komen.

De Spil Dine&Wine

Nette prijzen en goede service!

Snelle levering!

Jan Wij

Na contact met HardwareCity werd het deze digibeet duidelijk welke accu benodigd was voor mijn laptop en na bestelling volgens hun aanwijzigingen draaide mijn laptop een dag later weer als een... Na contact met HardwareCity werd het deze digibeet duidelijk welke accu benodigd was voor mijn laptop en na bestelling volgens hun aanwijzigingen draaide mijn laptop een dag later weer als een zonnetje!

Vakkundige hulp bij het bestellen van onderdelen en uitstekende leveringscondities.

P.M.G. Biezemans

Heb voor de eerste keer wat besteld bij HardwareCity.nl en dat is allemaal prima gegaan. Mijn onderdeel was lekker duidelijk en makkelijk te vinden en snel besteld. En de volgende dag al thuis... Heb voor de eerste keer wat besteld bij HardwareCity.nl en dat is allemaal prima gegaan. Mijn onderdeel was lekker duidelijk en makkelijk te vinden en snel besteld. En de volgende dag al thuis bezorgd.

Sterke punten zijn: Snelle levering en mijn onderdeel stond netjes bij de juiste type laptop. Heb dat op veel andere site's wel anders gezien.

van Driel

Geweldig, zeer snelle service

Product makkelijk te vinden met goede beschrijving en een duidelijk advies

lumens

Goed de service snel verstuurt.