prive

#tevredenklantvanafdeoverkant#

Snel geleverd zonder verzendkosten. Dus TOP

J.Dellink

Accu levering

makkelijk zoek systeem onderdeel laptop
goede en snelle levering

Wim Doyen

Aankoop batterij voor mijn Aldi labtop

Heel snel alles geregeld: kiezen, vergelijke bestellen, opvolgen en ontvangen in de brievenbus op 2 dagen vanuit Groningen naar Antwerpen.
Spijt dat ik niet sneller actie genomen heb om te...
Spijt dat ik niet sneller actie genomen heb om te bestellen, en dat ik iedere keer de last van de kappotte batterij moest trotseren. De prijs was bovendien beter voor een beter product!

Jimmy Vansant

Beoordeling na online bestelling Keyboard

Heel gedetailleerde website.
Makkelijk te bestellen en snelle levering.

M.T.

Snel, goedkoop, compleet

Snelle levering, goede prijzen

Snelle levering, goede prijzen

Niet onbelangrijk: correcte type omschrijvingen, dit gaat bij andere accu leveranciers nog wel eens mis en voor dat je het weet heb je de verkeerde accu besteld

Equinox

Klasse!

Snelle levering wordt beloofd en waar gemaakt.

Management & Design

Prima service

na eerste niet passende zending, vlot en zonder meerkosten via persoonlijke benadering de juiste oplossing geboden

jwiltschut

Positief verrast

Prijs en snelheid waren de sterke punten, evenals de beschikbaarheid van het gezochte product.

Jan

Uitstekende service

De levering vond zoals beloofd de volgende dag plaats. De website bood ruime en overzichtelijke keuzemogelijkheden. Toen mijn bestelling werd ingepakt kreeg ik telefoon om mijn bestelling te... De levering vond zoals beloofd de volgende dag plaats. De website bood ruime en overzichtelijke keuzemogelijkheden. Toen mijn bestelling werd ingepakt kreeg ik telefoon om mijn bestelling te verifiëren (mits ik wat ongewoons had besteld), die mensen zijn dus nog met hun klanten bezig!

j.t.leeuwangh

Tot grote tevredenheid binnen een dag geleverd.

Tot grote tevredenheid binnen een dag geleverd.