de molenwei

Uitstekend

uitstekend

Bertine van Brenk

Goede service!!

Het eerste scherm deed het niet goed, na een belletje kreeg ik een nieuw scherm toegestuurd, deze heb ik aangesloten en dit scherm deed het wel goed!

Miranda Bruggeman

Beoordeling Asus US keyboard 04GNV32KUI00-2

Een week geleden heb ik een Asus US keyboard 04GNV32KUI00-2 besteld nadat er drinken over mijn toetsenbord was gekomen.

Op verschillende sites gekeken, maar bij HardwareCity was ik het...

Op verschillende sites gekeken, maar bij HardwareCity was ik het voordeligst uit en de service was ook goed. In het weekend besteld en dinsdag had ik het toetsenbord goed verpakt in huis.

Ik ben dik tevreden want mijn toetsenbord doet het weer als nieuw! Ik heb ook in de winkel geinformeerd en zou daar €120 kwijt zijn aan product en inbouwkosten.

Ik heb zelf mijn toetsenbord in mijn laptop gemaakt en was 10 minuten kwijt. Ik weet zo niet meer het exacte bedrag uit mijn hoofd. Maar het was rond de 37 euro.

Kortom ik ben dik tevreden vandaar mijn eindoordeel: Uitstekend!!! Ga zo door en jullie gaan nog heel veel (toekomstige)kopers blij maken!!!

Groetjes,
Miranda Bruggeman

ijceman

Bedrijf wat goed en snel levert

Gezocht naar een product met goed omschrijving besteld en volgende dag in prefecte status ontvangen

Haarm

Niks mis mee

Adapter kapot, HardwareCity heeft gratis snel een nieuwe geleverd. TOP!

ywwong

Snelle service

Ik heb al een aantal keren via deze site besteld en ik ben zeer tevreden. Snelle levering 1 dag na bestelling en producten werken prima.

Ronnie Terpstra

Supersnelle Levering van super producten.

Heb hier verscheidene onderdelen voor laptops besteld.
Altijd supersnelle levering.
Heb hier verscheidene onderdelen voor laptops besteld.
Altijd supersnelle levering.
Per ongeluk eens de verkeerde accu besteld, deze kon kostenloos retour en kreeg de goede accu de volgende dag al thuis gestuurd met een retoursticker, dus ook geen verzendkosten!
Dat noem ik nou SERVICE!

Gert Dubois

Supersnelle correcte levering!

Vrijdagmiddag besteld, zaterdagmorgen thuis in België geleverd! Perfect!

Tonnie

M.van Hout