jw hoekstra

Uitstekend

zeer vlotte levering

AVM Recoding studio

Bestelling display kabel hardware city

Eenvoudig te vinden via google.

Robin Frings

Mijn ervaring met het bedrijf is goed. De bestelling die ik heb gedaan was zoals beloofd de volgende dag ik huis. Verder zijn de prijzen goed en scherp, het garantie termijn is ruim en de... Mijn ervaring met het bedrijf is goed. De bestelling die ik heb gedaan was zoals beloofd de volgende dag ik huis. Verder zijn de prijzen goed en scherp, het garantie termijn is ruim en de omschrijving/specificaties uitgebreid.

de meyer jonathan

Super

super

Willy Slagmulder

Formidable

Snelle levering van het bestelde product dat bovendien van uitstekende kwaliteit is.

Hélène

Super service

Uitstekend Top service ik werd speciaal opgebeld de dag voor de levering of ik wel wist dat ik een Belgisch toetsenbord had besteld. Dat wist ik maar er was geen USA op de site. De meneer zei... Uitstekend Top service ik werd speciaal opgebeld de dag voor de levering of ik wel wist dat ik een Belgisch toetsenbord had besteld. Dat wist ik maar er was geen USA op de site. De meneer zei mevrouw ik heb er nog een voor u vindt u dat goed dan stuur ik die u. Ik ben echt zeer enthousiast over jullie bedankt en me laptop doet het weer.

Bert Buseman

Verbazingwekkend snel, professioneel en kwalitatief hoogstaand

Gemak van bestelling en hoge mate van afhandelingssnelheid

P Notermans

Punctueel en prima kwaliteit

Hardware city toevallig tegengekomen via google
De prijs kwaliteit verhouding is prima.
De bezorging stipt op tijd.

A. Fennema

Snel, sneller, snelst

zoals de titel al aangeeft. Klasse! Zeker als je iets snel nodig hebt omdat je zonder niet verder kan.

A.F. Ram

3de partij accu vervanging XPS Dell

Vooralsnog ben ik nog niet af van de melding dat er gebruik gemaakt wordt van een Niet-Dell accu!
De vraag is of we deze vervelende melding uit het Dell systeem kunnen krijgen. De accu zelf werk vooralsnog naar verwachting!