W. Jongsma

Goed werk, zoals afgesproken, redelijke prijs

Het hele proces van de reparatie was goed geregeld: vanaf het ophalen tot en met het thuis bezorgen.
Tijdens het bestelproces van de reparatie (vervanging tabletscher, was even niet duidelijk of ik alleen het onderdeel kocht of dat de reparatiekosten er ook bij waren.

lef coaching en training

Dik tevreden!

De lader werd snel geleverd. Na 2 weken problemen mee. Snel omgeruild, had de volgende dag al een nieuwe.

Villastrada

Accu msi

snel in huis en een goede beschrijving van het product.

H.J. Visser

HardwareCicy, erg goed.

Erg goed.

Bert Biesenbeek

Alles is naar behoren verlopen.

Alles is naar behoren verlopen.

J. De Roy van Zuydewijn

Uitstekende en duidelijke website, hetgeen men nodig heeft is snel te vinden en voor een goede prijs

de bestelling is vlot en keurig verpakt geleverd

Jeffrey de Heer

Ja wat zal ik zeggen! Top natuurlijk, bestellen is makkelijk en snel in huis. Ga zo door.

it-adviespunt

Uitstekend

uitstekend

A.Zwartscholten

Met hardwareCity in Zee, de IPAD gemaakt en de klant tevree!

Zorgvuldig, time management is prima, goed telefonisch bereikbaar, kortom uitstekend

J.M. Grobbe

IPad 3 digitizer besteld, snel en vakkundig geleverd

HardwareCity doet wat het belooft... snel leveren wat je bestelt zonder zorgen. Een aanrader voor iedereen!