R. Streefkerk

Makkelijke website, snel gevonden wat ik zocht, snelle levering

Alleen maar, ga vooral zo door

Westrik

Medion Accu leeg na anderhalf jaar. Vonden we beiden ietwat snel. Na telefonisch overleg uiteindelijk schappelijke korting ontvangen en nieuwe accu opgestuurd gekregen. Top Hardwarecity. Zo doe je... Medion Accu leeg na anderhalf jaar. Vonden we beiden ietwat snel. Na telefonisch overleg uiteindelijk schappelijke korting ontvangen en nieuwe accu opgestuurd gekregen. Top Hardwarecity. Zo doe je dat met klanten.

Overleg en afstemming met klant.

Anton

Uitstekend

Snelle bezorging, nette prijzen, actuele informatie betreffend levering.

Ryckaert P.

Super snelle service !!!

Super snel

Bart Jan

Heb een adapter besteld die achteraf niet bleek te werken. Door de ondersteuning van Henk heb ik super snel een alternatief geleverd gekregen! En dat terwijl ik de verkeerde nog niet retour had... Heb een adapter besteld die achteraf niet bleek te werken. Door de ondersteuning van Henk heb ik super snel een alternatief geleverd gekregen! En dat terwijl ik de verkeerde nog niet retour had gestuurd. Super service!!

Snelle levering, vertrouwen, kundig advies

Rien van Trotsenburg

Vervangende Dell voeding veroorzaakt ernstige radiostoring

snelle levering

Reactie HardwareCity.nl:

Vervelend dat de adapter storing veroorzaakt op uw radio. Jammer dat u niet even contact met onze klantenservice heeft opgenomen, dan hadden we kunnen zoeken naar een oplossing.

De Rooi Pannen

Twee bestellingen voor beeldschermen gedaan. Het klinkt zo makkelijk, maar het juiste materiaal werd tijdig, goed verpakt geleverd op de aangegeven datum.

Juist, vlot, compleet, na het raadplegen van een overzichtelijke site.

Hans

Positief. Kende ze niet. Wilde een ASUS adapter die ik vooral op buitenlandse (of vage Nederlandse) websites tegenkwam. Hebben een uitgebreid assortiment van laptop onderdelen.

Duidelijke beschrijving van het product op de website. Snelle levertijd.

Hendrik Jager Lasservice

Snelle verzending en duidelijk info op de website

Goed bedrijf

betsie