Jeroen van Driel

Eerste ervaring

Voor mijn Samsung laptop had ik een nieuwe netwerkadapter nodig. Na mislukte pogingen bij Mediamarkt en Saturn bleek dat de adapter die ik nodig had niet offline te verkrijgen was. Eerste die in... Voor mijn Samsung laptop had ik een nieuwe netwerkadapter nodig. Na mislukte pogingen bij Mediamarkt en Saturn bleek dat de adapter die ik nodig had niet offline te verkrijgen was. Eerste die in Google naar boven kwam was Hardwarecity.nl. Kwam gelijk op de juiste productinfo terecht, levervoorwaarden stonden ook duidelijk vermeld dus ik wist exact waar ik aan toe was. Tijdens de levering werd ik geinformeerd waar en wanneer het pakket zich bevond zodat ik op tijd thuis kon zijn om mijn adapter in ontvangst te nemen.

kris

Uitstekende en vlotte service

uitstekende en vlotte service

Laurs

Warme douche voor Hardware City

Batterij van mijn laptop heeft het begeven.
Hardware City levert deze op snelle en correcte wijze tegen nette prijs.

Pjotr

Duidelijke website

Web site geeft duidelijke informatie en de bestelling wordt mooi op tijd prima verzorgd afgeleverd.

john verberne

Track & Trace,
Prima verpakt,
Snelle levering.

r.cankov

Ervaring met bestelling van een batterij voor de laptop

tel.contact gehad,ik had een vraag over welke batterij ik het beste kon nemen,goed te woord gestaan en de volgende dag had ik het pakje al in huis

j v d berk

een 10

uistekend

H. Kleinrouweler

Bestelling laptopaccu, prima geregeld.

Duidelijke site, naast 1e keus ook alternatief. Deze bleek voor mij beter. Snelle levering en goed verpakt.

Nafthali

Snelle uitstekende service

Ik heb een batterij besteld welke de eerst volgende werkdag geleverd is. dit was helaas een verkeerd type voor mijn laptop, maar na een telefoontje had ik de goede binnen 24 uur weer in huis.... Ik heb een batterij besteld welke de eerst volgende werkdag geleverd is. dit was helaas een verkeerd type voor mijn laptop, maar na een telefoontje had ik de goede binnen 24 uur weer in huis. uitstekende service en ik zal hier zeker weer gaan bestellen.