Jeroen

Prima service

Prima service

AC Belgie

Aankoop keyboard laptop Acer

Eerste bestelling,gemakkelijke betaalwijzen,veilig verpakt,besteld op 7/10/13 rond 18u30,levering pas op 9/10/13..zal niet de fout zijn van Hardware City,volgens trac & trace was pakket al in handen... Eerste bestelling,gemakkelijke betaalwijzen,veilig verpakt,besteld op 7/10/13 rond 18u30,levering pas op 9/10/13..zal niet de fout zijn van Hardware City,volgens trac & trace was pakket al in handen van Post.nl op 7/10/13.Al bij al heel tevreden.

S

Snel & goed

correct website met correct informatie. Gemakkelijke navigatie.

Mina Janbaz

Had een oplader besteld maar kreeg een verkeerde binnen.. had na 2weken gebeld..en uitgelegd..dat was rond uur of 5.. man was erg begripvol en stuurde per direct op..had m de volgende ochtend om... Had een oplader besteld maar kreeg een verkeerde binnen.. had na 2weken gebeld..en uitgelegd..dat was rond uur of 5.. man was erg begripvol en stuurde per direct op..had m de volgende ochtend om 11uur. geweldige service

Klantenservice. Klantvriendelijk

Jurfiaan Nijkerk, fotograaf

Accu voor HP 6820s

De bestelling was binnen. De keuze uit bezorgdient of afhazlen op een postagentschap wass ook erg prettig, er hoeft niemand thuis te blijven en vele uren te wachten tot er iets arriveert..

Johan Zeilstra

Snelle en adequate levering

Goeie site

Richard Braun

Goede en snel service van HardwareCity.nl

Ik heb een accu voor mijn mini laptop besteld na 19.00 en toch de volgende dag gekregen.
HardwareCity maakt waar wat zij op hun website schrijven.

camel

10 uitstekend

10 uitstekend

zzp

Aankoop laptop accu

een snelle service
heel sterk concurrerend prijs

Montie

Ik was op zoek naar een batterij voor mijn laptop..na rondneuzen op internet heb ik de batterij bij HardwareCity nesteld.Goede voorraaden binnen 24 geleverd en goed verpakt! Top dus.

Voorraad
snelle levering