alex van Nimwegen

Batterij laptop

ten eerste al zeer positief eens een bedrijf te zien die normaal telefonisch bereikbaar is voor een vraag. Ten tweede is de bestelling correct verwerkt en afgeleverd. Zeker voor herhaling vatbaar.

Anne Wostmann

Uitstekend

Supersnelle levering

dsi-services

Supersnel

in deze tijd van "niet op voorraad" is het een verademing om binnen 24 uur het bestelde in huis te hebben. Graag tot een volgende keer

william van de moortele

Snel & goed

snel & goed

R. de Visser

Zeer goed

Tijd tussen bestellen en leveren.

M.M. Colijn

Snelle afhandeling

duidelijke website met informatie over de bestelde accu. ’s-middags besteld en de volgende dag in huis.

Bert Dobber

Afhandeling bestelling accu laptop

goede terugkoppeling na bestelling, accu kwam als beloofd de eerstvolgende werkdag, prima

BenM Apeldoorn

De goedkoopste en uitstekende service

Ik ben zeer tevreden. Had een ultrabook adapter besteld want HardwareCity was de goedkoopste. Bij ontvangst bleek het de verkeerde te zijn - kan altijd een keer gebeuren natuurlijk. In zo’n situatie... Ik ben zeer tevreden. Had een ultrabook adapter besteld want HardwareCity was de goedkoopste. Bij ontvangst bleek het de verkeerde te zijn - kan altijd een keer gebeuren natuurlijk. In zo’n situatie kun je pas goed beoordelen hoe goed de service echt is. En die is uitstekend: 1 enkel telefoontje met de vlotte medewerkers en het was geregeld - de volgende dag had ik zonder verdere formaliteiten de juiste adapter in huis. Als ik weer iets nodig heb kijk ik de volgende keer eerst bij HardwareCity.

BenM Apeldoorn.