Sandjana

Accu Asus

Snelle en goede levering. Ook nog eens goedkoop. Bovendien werkt accu uitstekend.

coen

Tevredenheid

Uitstekend.

J. Teunissen

Goed gedaan!

Volgens afspraak op tijd bezorgd. Keurig verpakt.

Hoeboer

Hardwarecity hulp in nood.

Uitstekende snelle afhandeling na het kiezen op een duidelijke site.

luc caesens

Uitstekend

Zoals beloofd de volgende dag in huis. Daarenboven kon ik mooi de levering opvolgen dankzij de samenwerking van Hardwarecity met hun koerier. Correcte afrekening, correcte debitering van de... Zoals beloofd de volgende dag in huis. Daarenboven kon ik mooi de levering opvolgen dankzij de samenwerking van Hardwarecity met hun koerier. Correcte afrekening, correcte debitering van de rekening... Niet de allergoedkoopste, maar met zo’n dienstverlening is het geringe verschil zeker te verantwoorden. Dank je wel HardwareCity !!

richters

Digitizer samsung tab

Na het ontvangen en monteren van de digitizer bleek deze niet te werken. Vervolgens een nieuwe besteld die wel werkt naar alle tevredenheid. Contact gehad en het geld van het eerste niet werkende... Na het ontvangen en monteren van de digitizer bleek deze niet te werken. Vervolgens een nieuwe besteld die wel werkt naar alle tevredenheid. Contact gehad en het geld van het eerste niet werkende scherm is netjes terug geboekt.
mocht ik weer iets nodig hebben zal ik zeker eerst bij hardwarecity kijken.

L.I. Vlasblom-Nolmans

Duidelijke informatie, gemakkelijk toegankelijk, compleet

Duidelijke informatie, gemakkelijk toegankelijk, compleet

pieter

Goed en snel

Op voorraad en volgende dag in huis, super