Ton

Snel en goed

Prima geleverd.

Leon

Prima prijs en snelle levering

Goed op site weergegeven of product op voorraad is, daarnaast makkelijk zoeken op model van laptop.
De levering was de volgende dag, daarnaast was het keyboard voor mijn laptop hier het goedkoopst. dus al met al een prima site ! hoop dat ze de hardware verder uitbreiden, zonder aan kwaliteit in te boeten ! Dan kom ik zeker terug !

jose

Goed geregeld

snelle levering

Chris

Uitstekende service!

Na bestellen ligt het product binnen de afgesproken tijd op mijn tafel. Maar blijkt helaas een defect te hebben. Gebeld, binnen 5 min een antwoord, we sturen u een nieuwe. de volgende dag een 100%... Na bestellen ligt het product binnen de afgesproken tijd op mijn tafel. Maar blijkt helaas een defect te hebben. Gebeld, binnen 5 min een antwoord, we sturen u een nieuwe. de volgende dag een 100% werkend exemplaar. Top service.

Jo

Snelle afhandeling

Ja snelle en correcte levering

chantal

Alles naar wens

Alles naar wens

Van Dijk

Gewoon goed.

Gewoon goed.

Ti Venema

Levering van accu voor laptop

Het artikel wordt erg snel geleverd en de verhouding met de prijs vind ik prima.

Hans

Snel en goedkoop

Razendsnelle levering van een batterypack voor mijn gedateerde, maar onmisbare notebook.
En ook nog eens voor de laagste prijs die ik heb kunnen vinden.

beens

Zeer positief