Anita Toninato

Prima ! Produkt onmiddellijk verstuurd ! Goed ingepakt ! Werkt prima ! (Jammer dat PostNl in Belgie een vreselijke service aanbiedt en dat ik maar dinsdag het pakje zelf kon gaan afhalen (was... Prima ! Produkt onmiddellijk verstuurd ! Goed ingepakt ! Werkt prima ! (Jammer dat PostNl in Belgie een vreselijke service aanbiedt en dat ik maar dinsdag het pakje zelf kon gaan afhalen (was verwacht op vrijdag).

Snel - website duidelijk

Samet

Heel erg vriendelijk personeel. Proberen je zo goed mogelijk te helpen. Product is snel verzonden! İk had het product de volgende dag thuis. Eerlijke afspraken! Top bedrijf!

Product is snel verzonden en was netjes ingepakt

Kjell

Top bedrijf met kennis van zaken

Klantvriendelijkheid, behulpzaam en weten waar ze over praten.

toma

Dvvf

fvbn

M. Verstappen

Ik wil graag mijn bestelling retourneren, maar heb tot op heden geen antwoord gekregen op mijn mail hoe ik een retour kan aanmelden.
Mail is 2 weken geleden verstuurd

Bestelling is bezorgd

Reactie HardwareCity.nl:

- Vervelend dat u geen reactie heeft ontvangen. Hier kunnen vele oorzaken voor te bedenken zijn. Mogelijk is uw mail in de spam terechtgekomen of over het hoofd gezien. Misschien een tikfout in het... - Vervelend dat u geen reactie heeft ontvangen. Hier kunnen vele oorzaken voor te bedenken zijn. Mogelijk is uw mail in de spam terechtgekomen of over het hoofd gezien. Misschien een tikfout in het e-mailadres? Anders is een reminder sturen wellicht een idee? Het blijft aan onze kant gewoon mensenwerk...
- Men kan in elk geval op vele manieren contact met ons opnemen. Naast e-mail kan men ons telefonisch bereiken, via Whatsapp, Facebook, Instagram, enz.
- Indien u een probleem heeft en dit opgelost wenst te hebben, kunt u contact opnemen met onze klantenservice en helpen wij u graag. Een negatieve review plaatsen behoort niet tot de mogelijkheden om met ons in contact te komen.
- PS Hoe een bestelling geretourneerd kan worden, staat overigens ook gewoon op onze website, op de pagina Klantenservice.

Lucas Deckx

Direct antwoord gekregen 👍👍

En ook direct verzonden, 👍👍👍

Wolfsbergen Van Haarlem

Bestelling stroomkabel laptop

Goede website, scherpe prijs en snelle levering

tamkin-it bvba

snelheid

Van Goethem Luc

Toetsenbord werkt niet

info om aanpassing om te kunnen laten werken gehad.

Dullemans, Armand

No nonsense En perfecte service met perfecte onderdelen in een degelijke verpakking en ook nog zoals beloofd de dag na bestelling geleverd.

Zie hierboven