Hoekstra

Nauwgezet

Alex

Professionele webshop

De volgende dag bezorgd zoals beloofd. Zeer sterk in de communicatie. Als ik weer wat nodig ben op laptopgebied, weet ik waar ik moet zijn!

Eduard H.

Razendsnelle levering

Razendsnelle levering. Netjes op de hoogte gehouden van de vorderingen, en de prijs was zeer acceptabel.

Anita Dinnissen

Snelle bezorging

A.A. Stroobant

Service prima, product iets minder

Website is prima.
Betalingsmogelijkheden ook.
Levering prima
Tracking ook.

JVael

Aankoop batterij & adapter

Product was ok. Snelle verzending, maar niet naar het verzendadres verstuurd dat was aangegeven, maar naar het facturatieadres.
Hierdoor moest er speciaal contact opgenomen worden met UPS om...
Hierdoor moest er speciaal contact opgenomen worden met UPS om het adres te wijzigen.
Verder OK

Reactie HardwareCity.nl:

Onze excuses voor het ongemak. Wij moeten het afwijkende leveringsadres over het hoofd gezien hebben. Voor zendingen binnen Nederland (PostNL) exporteert onze website automatisch de verzendlabels,... Onze excuses voor het ongemak. Wij moeten het afwijkende leveringsadres over het hoofd gezien hebben. Voor zendingen binnen Nederland (PostNL) exporteert onze website automatisch de verzendlabels, zodat deze fout niet gemaakt kan worden. Voor België (UPS) moet dit nog geïnstalleerd worden, en moeten de labels derhalve nog handmatig aangemaakt worden. Gelukkig hebt u het afleveradres aan kunnen laten passen door UPS.
HardwareCity.nl
Bleeklaan 117, 8921 HA Leeuwarden
T 058-7518336
E info@hardwarecity.nl
W www.hardwarecity.nl
W www.laptop-onderdelen.nl

Vossen

Snelle correcte levering, goed product

Prima snelle levering. Geheel volgens afspraak.

Caspar Vroonland

Snel, duidelijk, doen wat ze beloven: ik had om 18.50u een bestelling geplaatst, en de volgende inderdaad geleverd.

Zie vraag 1

E, Limburg

Battery

Redelijk overzichtelijk.
Op google niet meteen een match.

Tibor

HP Accu - Goede service

Ik ben erg tevreden met de snelle levering.
Het retouren van het product ging makkelijk.