J. Wijsman

Snel en voordelig

Snelle en voordelige levering van een vervang-accu voor mijn netbook

Prima service

prima prijs en verzending

Hans

Goed en snel

Overzichtelijke website. Prompte levering.

Van der Bijl

Accu, Samsung NC10

Snel en punctueel geleverd.

J.T.Vink

Heel goed bedrijf

Goede en snelle service
Supersnelle levering

Bram den Dekker

Top winkel!

Had een nieuw toetsenbordje voor mijn laptop nodig, omdat ik er perongeluk water over had gemorst. Zondag besteld en natuurlijk geen werkdag waardoor ik hem dinsdag had verwacht. En ja hoor! Maandag... Had een nieuw toetsenbordje voor mijn laptop nodig, omdat ik er perongeluk water over had gemorst. Zondag besteld en natuurlijk geen werkdag waardoor ik hem dinsdag had verwacht. En ja hoor! Maandag direct een mailtje dat hij verstuurd was en dinsdagochtend al direct binnen! Super!

A van Ool

Bestelling hardware city prima verlopen

De bestelling is prima verlopen, dag na de bestelling het pakketje ontvangen.

Martin Goedknegt

Interesant

goed maar levering is wat onbekend, uiteindelijk zeer goed opgelost, mail echter geeft aan dat bestelling niet geleverd kon worden.

Reactie HardwareCity.nl:

Ik snap niet waarom u een neutrale beoordeling geeft? U heeft op 19 april 2013 een bestelling geplaatst, en deze is volgens Track & Trace netjes op 20 april 2013 afgeleverd. Bent u wellicht in... Ik snap niet waarom u een neutrale beoordeling geeft? U heeft op 19 april 2013 een bestelling geplaatst, en deze is volgens Track & Trace netjes op 20 april 2013 afgeleverd. Bent u wellicht in de war met een andere online bestelling? Of wat was er anders niet naar tevredenheid aan onze levering? Voor de duidelijkheid: u had bij ons een laptopaccu besteld.

ildar yumatov

Goede snelle levering

betrouwbare zakelijke partner

Geert

Prima service

prima service, accu volgende dag in huis