Tom

Product bij dit bedrijf besteld, echter was het geleverde artikel anders dan het origineel, ondanks dat zij adverteren met het zelfde product nummer. Hun Chinese replica werkte dan ook niet, waar je... Product bij dit bedrijf besteld, echter was het geleverde artikel anders dan het origineel, ondanks dat zij adverteren met het zelfde product nummer. Hun Chinese replica werkte dan ook niet, waar je vervolgens voor eigen rekening de retourkosten kan betalen.

Reactie HardwareCity.nl:

- Hoezo 'Chinese replica'? Het gaat hier om een laptop toetsenbord. Zoals in ons mailverkeer benadrukt worden deze letterlijk *allemaal* in China geproduceerd. Enkel 'replica' volstaat. Al begrijpen... - Hoezo 'Chinese replica'? Het gaat hier om een laptop toetsenbord. Zoals in ons mailverkeer benadrukt worden deze letterlijk *allemaal* in China geproduceerd. Enkel 'replica' volstaat. Al begrijpen we de extra negatieve lading. Want het was niet gewoon een replica, maar een 'Chinese' replica!
- Mits beschikbaar verkiezen wij altijd toetsenborden van één van de originele fabrikanten. Als het om een ouder / niet gangbaar model gaat, zoals jouw laptop, is de productie door de originele fabrikanten al gestaakt en is het enige alternatief een replica, welke over het algemeen van zeer acceptabele kwaliteit zijn en waar wij dus ook vrijwel nooit klachten over krijgen.
- Voor wat betreft retour is het zo dat wij niet standaard een gratis retourbeleid hanteren. Je kán inderdaad de retourkosten zelf betalen. Men kán - indien gewenst en in bijzondere situaties - echter ook om een retourlabel vragen...

Connectium BV

Prima service!

Oplossingsgericht

Bidyut

Ik ben heel tevreden.

Snelle levering.

Frans Sporck

Ik heb een bestelling gedaan maar de verkeerde heb het terug gestuurd en heb nog 10.50 euro moeten betalen voor de terug zending

Vermeylen

Prima service, belofte nagekomen

Prijs/kwaliteit ok

Sam

Snel geleverd! Bedankt Henk!

Snel geleverd!

Max

Artikel snel gevonden

Prijs en snelheid van bestelling.

Raf

Prima koop ervaring

Goede prijs en snelle bezorging

N.V.T.

Vlotte en uitstekende service

Denken persoonlijk mee

Geen particulier

Duidelijke website en veel artikelen voor reparatie.

Snel geleverd, goede prijs.