Sebastiaan

Goed bezig! Super service

Lekker snel! om 18.50 besteld en de volgende dag al in huis. Dat was super! Bleek helaas het verkeerde onderdeel, maar na een telefoontje werd het goede onderdeel diezelfde avond nog op de post... Lekker snel! om 18.50 besteld en de volgende dag al in huis. Dat was super! Bleek helaas het verkeerde onderdeel, maar na een telefoontje werd het goede onderdeel diezelfde avond nog op de post gedaan. zonder enige moeite. Daar worden mensen blij van! Geen gedoe maar gewoon snel handelen. TopTopTop. Aanrader. Mijn collega’s weten van je bedrijf! En mijn vrienden ook.

Laptop Repair Shop

Snel verzending, maar verstreket informatie betreft produkt klopte niet!!!

Het versturen van de keyboard was op afspraak gekomen.
Maar wat ik jammer vindt is dat het keyboard was verkocht als a nieuw produkt, terwijl het was afgehaald van een andere toestel. Het versturen van de keyboard was op afspraak gekomen.
Opzich was hij krasloos, maar ik vindt het de klant geinformeerd moet worden over deze feit!!!!
Groetjes
Rachid van Laptop Repair Shop.

Reactie HardwareCity.nl:

Het geleverde product betrof een 100% nieuw product, zoals ook op desbetreffende productpagina vermeld staat. Overigens verkopen wij ook uitsluitend nieuwe onderdelen.
Mocht een product...
Mocht een product onverhoopt toch beschadigd zijn (transportschade of door wat voor reden dan ook niet in nieuwstaat verkeren), dan bieden wij 24-uurs omruilgarantie. Slechts één telefoontje of mailtje is voldoende om de volgende dag alsnog een nieuw product in huis te krijgen. Tevens dragen wij zorg voor de retourzending.
Vreemd genoeg hebben wij helemaal geen telefoon of mail van u gehad dat het product beschadigd was. Al met al een zeer opmerkelijke gang van zaken. Ook vooral omdat u aanvankelijk wel belde om te vragen of u als computerbedrijf ook korting kon krijgen. Wij geven echter alleen korting als een bedrijf reeds meerdere malen bij ons besteld heeft. Ik kan mij dan ook niet aan de indruk onttrekken dat u alsnog langs deze weg korting probeert te forceren, of omdat u enkel niet gelukkig was met het feit dat wij u niet gelijk bij de eerste bestelling korting gaven.
Wij doen als team elke dag ons uiterste best om al onze klanten tevreden te stellen, maar helaas is het een illusie om te denken dat dit ook bij alle klanten lukt, ondanks dat onze focus als team en als bedrijf hier wel op ligt.
HardwareCity.nl
W www.laptop-onderdelen.nl

zzzzzzzzzzz

goed

Maarten

Snelle en correcte afhandeling! ;-)

rch van Harten (Rob)

Een geweldige service

Echt heel kort een geweldige servive, als iemand een en ander nodig heeft wat jullie verkopen, zal ik dit zondermeer aanraden.

Ik ben door Henk geweldig en snel geholpen, terwijl de...

Ik ben door Henk geweldig en snel geholpen, terwijl de producten zelfs uit China moesten komen.

Ook de verpakking was uitstekend, en ik kon de zending per post volgen.

Groetjes Rob van harten
rchvanharten@hotmail.com

Laura Ploegsma

Ontzettend goede ervaring met HardwareCity.nl!!

HardwareCity heeft een geweldige klantenservice, de medewerkers blijven ontzettend behulpzaam en vriendelijk, en doen alles in hun macht om de klant te helpen. Ik heb een hele goede ervaring met ze... HardwareCity heeft een geweldige klantenservice, de medewerkers blijven ontzettend behulpzaam en vriendelijk, en doen alles in hun macht om de klant te helpen. Ik heb een hele goede ervaring met ze gehad, vooral na alles wat ze voor me hebben gedaan om mijn probleem op te lossen! Ontzettend bedankt hiervoor!
Het is zeker een aanrader om hier wat te bestellen!!

moridi

Prettig

Straight to the point

H.G. Dijkema

Toetsenbord

Snelle emailservice, snelle levering

R.Vermeulen

Nieuwe DC-IN Jack

De DC-IN jack van mijn 4 jaar oude Sony AW11Z/B laptop was defect en een dure reparatie lag in het verschied. Voor 25,- een nieuwe Jack gekocht en laptop gerepareerd, binnen 3 dagen geleverd.

R. van der Haas

Review internet bestelling

prima internetstore, informatie die je nodig hebt is te vinden, dus alle info voorhanden