Kees van Beurden

Gewoon goed

Ik had een accu besteld voor mijn laptop via de ,vind ik ,overzichtelijke site.
Ik had een accu besteld voor mijn laptop via de ,vind ik ,overzichtelijke site.
Geld overgemaakt en ,een email teruggekregen waarin de punten stonden zoals die elkaar zouden opvolgen wat betreft het verzenden en ontvangen.
Na wat email verkeer ,omdat ik zelf een fout had gemaakt met het overmaken van het geld ,alles snel ,en goed te volgen via het verkregen nummer in mijn email.
Netjes verpakt alles thuis gekregen ,en hoppa ,weer een tevreden klant.
Ik ga zeker ,als ik iets nodig heb ,bij HardwareCity winkelen.
Bedankt

Anneke

Super service!

Ik heb vorige week een nieuwe lader bij dit bedrijf besteld, en ik ben super tevreden over de service. Ik had perongeluk een dubbele bestelling geplaatst, en ik kreeg op mijn mailtje naar de... Ik heb vorige week een nieuwe lader bij dit bedrijf besteld, en ik ben super tevreden over de service. Ik had perongeluk een dubbele bestelling geplaatst, en ik kreeg op mijn mailtje naar de klantenservice binnen een uur antwoord dat het geregeld was. Het product had ik binnen twee dagen in huis,, en hoefde geen verzendkosten te betalen. Fantastisch!

mustapha

Goeie service

goeie service

C.J.M. Wenneker

Uitstekend, zeer tevreden.

Snelle service en duidelijke website

willem

Aankoop

ik heb een accu voor mijn laptop besteld en deze met 24 uur al thuis bezorgd

vgr willem

Rik

Bestelling Keyboard Laptop

Zoals duidelijk op de site beschreven,vandaag besteld morgen geleverd,netjes verpakt en in een mum van tijd was mijn laptop hersteld.Bedankt

Peter

Top!

Duidelijke site, makkelijk bestellen en betalen. In de avond besteld, volgende ochtend in huis.

Min-puntje: Het bestelde toetsenbord was geknikt. Heb ik terug moeten buigen om te kunnen plaatsen. Geheel was goed verpakt bij verzending/ontvangst. M.a.w. Deze is verbogen ingepakt....

Reactie HardwareCity.nl:

Beste Peter,
Beste Peter,
Het lijkt mij dan inderdaad ook dat het zo ingepakt moet zijn. We proberen natuurlijk wel op dat soort dingen te letten, maar er glipt wel eens iets tussendoor. De achterplaten van laptop toetsenborden zijn maar van dun aluminium, en heel makkelijk buigbaar. Door het plastic beschermzakje heen, valt dit op het eerste gezicht meestal ook niet op. U had ook altijd even kunnen bellen of mailen, dan hadden we uiteraard gelijk een nieuw exemplaar toegezonden. Ik lees echter dat u het probleem zelf al op hebt weten te lossen.
Onze excuses voor het eventuele ongemak.
Henk David van der Heide
HardwareCity.nl
Bleeklaan 117
8921 HA Leeuwarden
T 058-7518336
E info@hardwarecity.nl
W www.hardwarecity.nl

Hp/Compaq Laptop accu

Op 2 september j.l. een accu voor mijn laptop besteld en inderdaad binnen 48 uur geleverd. Goede prijs/kwaliteitsverhouding en dus snelle levering. Ik ben een tevreden klant!

Zeer tevreden klant

Zeer goeie service. Heb mijn bestelling de volgende dag ontvangen. Ga zo door met de goeie service!!!

M@rti

Perfect

Duidelijke informatie op het web. Maakt de beloftes waar. Lage prijs, snelle levering. Niks op aan te merken.