reza Ghasemi

Begin tot eind ging soepel.

Zorgvuldig,snel,betrouwbaar

Uitstekend

alles goed verzorgd, keurig ingepakt en telefonisch ook heel goed geholpen, vriendelijk en correct.

pakket netje op tijd bezorgd.

ton van schoote

Feedback

op zoek naar een toetsenbord voor mijn samsung laptop kwam ik bij hardware city terecht. bestelling geplaatst, betaald via ideal en 2 dagen later mijn toetsenbord ontvangen.
chapeau!

Super snelle levering!

Op donderdagmiddag besteld en inderdaad was het pakketje er vrijdag.

f.katif

Good and face service

Well in less than 12h i got what i order including a help call to find what i was looking for,i find also the prices ok .
Thanks once again

Restore Your Church

Goede service, snel en accuraat

Ook na een eerste verkeerde bestelde of toegezonden bestelling werd snel gereageerd in het alsnog verkrijgen van de juiste bestelling.

rtv moonen

Onze eerste aankoop 100% tevreden

zoals eerder vermeld; eerste contact prima uitgevoerd.

H.J.

geen klachten en binnen 2 dagen in huis

akm mooijenkind

Zeer goede service

na een bestelling geplaatst te hebben, netjes een ontvangstbevestiging en per direct verzonden, komen hun voorwaarden goed na

Geert

Just In Time

Mijn bestelling was net op tijd, want ik moest naar een BBQ feestje waar ik mijn laptop nodig had voor te Dj'en. Enige minpunt vind ik wel is dat ze geen Visa/Maestro betalingen aanbieden. Voor... Mijn bestelling was net op tijd, want ik moest naar een BBQ feestje waar ik mijn laptop nodig had voor te Dj'en. Enige minpunt vind ik wel is dat ze geen Visa/Maestro betalingen aanbieden. Voor de rest Zééééééééééééééér tevreden.
Bedankt.