GoldSite

Winkel ok, bezorger minder

over de bestelling geen kommentaar. Zoals beloofd dezelfde dag verzonden. Over postnl minder te spreken. Aankondiging per email dat deze tussen 2 en 5 zou worden bezorgd met het verzoek aanwezig te... over de bestelling geen kommentaar. Zoals beloofd dezelfde dag verzonden. Over postnl minder te spreken. Aankondiging per email dat deze tussen 2 en 5 zou worden bezorgd met het verzoek aanwezig te zijn. Geen bezorger gezien. De volgende dag stond op de website dat de bezorging naar de volgende dag was verschoven. Dus weer een mailtje met het verzoek om de hele middag (13-17) thuis te blijven. Dit keer wel bezorgd (nog net voor vijven).

Klant

Schrijf hier een interessante titel.

netjes en corect

Prima ervaring

Snel een degelijk product geleverd tegen een aantrekkelijke prijs.

Wybe Bals

Plezierige ervaring

Altijd wat sceptisch met online aankopen, maar het prijsverschil was mij toch te groot met de winkel. De reputatie van dit bedrijf bleek goed te zijn, dus toch maar tot aanschaf overgegaan. Hun... Altijd wat sceptisch met online aankopen, maar het prijsverschil was mij toch te groot met de winkel. De reputatie van dit bedrijf bleek goed te zijn, dus toch maar tot aanschaf overgegaan. Hun reputatie hebben ze volledig waargemaakt. Snel,correct, en bovenal qua prijs heel netjes.

Marc

Goeie service

Ik heb gisteren om kwart over 7 een accu bij online2design besteld.
Ik heb gisteren om kwart over 7 een accu bij online2design besteld.
Er stond op de site als je voor 7 uur besteld heb je het de volgende dag in huis dus ik dacht dat ik het pas vrijdag zou hebben.
Maar ik had het dus vandaag al in huis.
ik vind het hartstikke goeie service en vindt het zeker een aanrader voor iedereen die een laptop onderdeel nodig heeft.

Correcte afhandeling

Snelle en correcte afhandeling... Top!

Erwin

Laptoptoetsenbord: prima afhandeling voor een relatief lage prijs

Voor mijn Asus X58L van 4 jaar oud zocht ik een nieuw toetsenbord nadat er troep over de oorspronkelijke heen was gegaan. Online2design was één van de weinige aanbieders in Nederland, maar... Voor mijn Asus X58L van 4 jaar oud zocht ik een nieuw toetsenbord nadat er troep over de oorspronkelijke heen was gegaan. Online2design was één van de weinige aanbieders in Nederland, maar dan wel voor een prijs die bijna 50% lager lag dan de andere aanbieders die ik had gevonden. Na de recensies op Tweakers te hebben gelezen (je weet maar nooit ;-) de bestelling geplaatst en via Ideal betaald. Ik kreeg meteen een automatische bevestigingsmail. Zoals op de website beloofd, kreeg ik de volgende dag de bevestiging dat de bestelling was aangeboden aan PostNL (was nl. op voorraad) met een link naar de track&trace pagina. De volgende dag werd de bestelling bezorgd, goed schokdempend verpakt.

Kortom: snelle levering, precies zoals op de website beloofd, correcte afhandeling met voldoende informatievoorziening per mail, goed verpakt en dat alles tegen een relatief lage prijs. Zeer tevreden!

J. Eekink

Fantastische service!

Per ongeluk had ik een verkeerde accu besteld. Telefonisch contact opgenomen, en ze hebben dezelfde dag nog de juiste accu toegestuurd. Waar vind je zulke service nog? Normaal altijd een hoop gedoe... Per ongeluk had ik een verkeerde accu besteld. Telefonisch contact opgenomen, en ze hebben dezelfde dag nog de juiste accu toegestuurd. Waar vind je zulke service nog? Normaal altijd een hoop gedoe met omruilen, maar bij dit bedrijf gelukkig niet!

Dinard

Maakt beloften waar

In het begin van de avond een nieuwe accu voor mijn laptop besteld, en deze werd de volgende ochtend al bezorgd. Heerlijk, ik kan mijn laptop eindelijk weer draadloos gebruiken! Goede evaring met... In het begin van de avond een nieuwe accu voor mijn laptop besteld, en deze werd de volgende ochtend al bezorgd. Heerlijk, ik kan mijn laptop eindelijk weer draadloos gebruiken! Goede evaring met dit bedrijf.

fredtje

Prima service