Martien van Hout

Makkelijk besteld en snel geleverd

De website is erg overzichtelijk. je hebt snel gevonden wat je wil hebben en vervolgens makkelijk besteld. Enkele dage later werd het bestelde product geleverd (in dit geval een laptopaccu). De website is erg overzichtelijk. je hebt snel gevonden wat je wil hebben en vervolgens makkelijk besteld. Enkele dage later werd het bestelde product geleverd (in dit geval een laptopaccu).
Als je de prijzen vergelijkt met andere (web)winkels, ben je bij hun goedkoop uit. Of ze betrouwbaar zijn weet ik niet, ik heb er pas een keer iets gekocht.

Suus

Beloofd wat het doet

Had onderdeel voor laptop nodig. Hier besteld (voor 19.00 uur)en de volgende dag al geleverd. Fijn als een bedrijf doet wat hij beloofd.

Albert

Keurig verpakt en goed aangekomen

Als je voor 21;00 besteld heb je het de andere dag niet thuis, bij mij duurde het 3 dagen, wel het juiste produkt niets verder op aan te merken.

Schildersbedrijf Bieleveld

Een goed product snel geleverd.

Er ging iets mis bij het betalen (storing bij de bank). We hebben een e-mail gestuurd en daar kregen we heel snel een goed antwoord op. Er stond een link in waarmee we alsnog konden betalen zodat de... Er ging iets mis bij het betalen (storing bij de bank). We hebben een e-mail gestuurd en daar kregen we heel snel een goed antwoord op. Er stond een link in waarmee we alsnog konden betalen zodat de bezorging geen vertraging op liep.

Titan offshore modules BV

Top service

besteld, bevestiging ontvangen, mail over status zending, mail over dag aankomst, en uiteindelijk de correcte levering, kortom heel zorgvuldig en klantvriendelijk. Ervaring met retouren heb ik... besteld, bevestiging ontvangen, mail over status zending, mail over dag aankomst, en uiteindelijk de correcte levering, kortom heel zorgvuldig en klantvriendelijk. Ervaring met retouren heb ik niet.....

Cox

Goede, snelle service

De accu had ik tijdens het weekend besteld en ik ontving het twee dagen later. Prima ontvangen en geinstalleerd zonder problemen. Dat voor een accu dat een stuk goedkoper was dan elders. Zeker een... De accu had ik tijdens het weekend besteld en ik ontving het twee dagen later. Prima ontvangen en geinstalleerd zonder problemen. Dat voor een accu dat een stuk goedkoper was dan elders. Zeker een aanrader! Nu hopen dat het goed blijft werken.

Damiaan Jansen

Ging allemaal goed

Duidelijke website. Was goedkoopste en vlotte levering

Peter v Breukelen

Snelle service!!!

nieuw toetsenbord besteld,binnen 1 werdag bezorgd.
bedankt.Peter

Blij mee

Super snel bezorged.

leon

Uitstekend opgelost....

naar aanleiding van een 'mishap' m.b.t. levering is , in het weekend, contact opgenomen en is het probleem zeer adequaat verholpen', grote klasse