Niek

Goeie levering binnen goede tijd zonder problemen

Hee.
Hee.
Na een probleem met mijn oude toetsenbord van mijn laptop heb ik bij online2design.nl snel een nieuwe besteld. Ik heb hem besteld in het weekend en dinsdags was hij al binnen. Ging goed snel, had gelijk het goeie onderdeel en werkte perfect. Dus geen tegenvallers

Martin

Service

Bij deze onze complimenten voor de service.. Battery pack voor een HP Pavilon besteld.. einde v.d. dag. binnen 10 minuten nagebeld en nog even met de zending mee..

Prima .. ga zo door...

Prima .. ga zo door :)

Martin

andre bogers

Oké

alles is goed geregeld ook het telefonisch contact en de afspraak

Patricia

Bij online2design worden goede zaken gedaan

Goed product en snel geleverd.
Prijs en kwaliteit verhouding is voor mij helemaal inorde
Goed product en snel geleverd.
Prijs en kwaliteit verhouding is voor mij helemaal inorde
Wel raar dat je een factuur van een anderbedrijf krijgt dan dat je besteld maar dat is een kleinigheidje wat niet erg is.

snel en goed

Dirk

Perfect

snel, deskundig en betrouwbaar

Uitstekend

Goede duidelijke site, Snelle en correcte afhandeling van de levering. Duidelijke terugkoppeling van de bestelling per mail.

Koen De Buck

Lcd-kabeltje

Bedankt voor de vlotte service, het kabeltje is zoals beloofd hier (België) ’s anderendaags na mijn bestelling toegekomen, ik heb gelijk de klus geklaard, m’n laptop werkt weer als vanouds. Ik heb... Bedankt voor de vlotte service, het kabeltje is zoals beloofd hier (België) ’s anderendaags na mijn bestelling toegekomen, ik heb gelijk de klus geklaard, m’n laptop werkt weer als vanouds. Ik heb ook veel lof over de overzichtelijke webshop, doe zo verder!

drommel

Zeer goede service

maandag middag besteld dinsdagochtend in huis dus erg snel en goed

Snelle levering, goede communicatie