Marinus

Prima verzorgd , buitenverwachting wat betreft bezorging en afhandeling.!!!!!

zeer tevreden over de afhandeling van mijn bestelling.
Ik was angstig om via internet te bestellen.
Maar bij deze firma is alles perfect,een aanrader!!!!!!!!!

Marc

Goed en snel

bestelling snel en goed geleverd

jmm.peters

Om vier uur besteld volgende morgen om half 9 was het pakket er al

om vier uur besteld volgende morgen om half 9 was het pakket er al.
dat verwacht je dus even niet!

ruiter

Snelle en goede service

snelle en goede service

Knoope

Aan te bevelen.

Uitstekend.

Karel

Prima serice, snelle afhandeling

Ik hb al 5 sterren beoordeeld. Jammer dat mijn bestelling 2 keer toe not goed paste bij mijn apperatuur, misschien ligt het ook wel aan mijn apparatuur. prima benaderingsnelle service. Jullie doen... Ik hb al 5 sterren beoordeeld. Jammer dat mijn bestelling 2 keer toe not goed paste bij mijn apperatuur, misschien ligt het ook wel aan mijn apparatuur. prima benaderingsnelle service. Jullie doen wat je zegt.

Lodewijk

Enorm tevreden

Voor een defecte MSI had ik een aantal coverparts nodig. Deze kon ik nergens vinden, en ik had de moed eigenlijk al opgegeven totdat ik hier terecht kwam. Ik kreeg binnen no time een mail terug met... Voor een defecte MSI had ik een aantal coverparts nodig. Deze kon ik nergens vinden, en ik had de moed eigenlijk al opgegeven totdat ik hier terecht kwam. Ik kreeg binnen no time een mail terug met de prijzen van de onderdelen en melding dat de levertermijn van de onderdelen een week bedroeg. Gelijk besteld, en alles is helemaal naar wens!!!

Patric

Snel en niet te ingewikkeld geholpen

Toetsenbord voor EeePC besteld, snel geleverd, volgens mij niet de originele kwaliteit (enkele toetsen staan niet helemaal recht, andere geven een afwijkend geluid bij het indrukken), maar al in al... Toetsenbord voor EeePC besteld, snel geleverd, volgens mij niet de originele kwaliteit (enkele toetsen staan niet helemaal recht, andere geven een afwijkend geluid bij het indrukken), maar al in al werkt het redelijk goed.

sabine

Perfect! Aangekomen voor ik het wist :)

Perfect! Aangekomen voor ik het wist :)

Johnny Bruntink

Precies zoals verwacht

Eerst even gebeld en werd netjes te woord gestaan. Ik heb dus gelijk maar besteld, en het pakketje werd de volgende dag al bezorgd. Goede service voor een betaalbare prijs.