Dennis

Perfect

Had met spoed een toetsenbord nodig en een scherm voor mijn laptop. Ongelukje. Door de makkellijke zoekfunctie had ik snel gevonden wat ik zocht. Op de site werd beloofd dat ik de bestelling de... Had met spoed een toetsenbord nodig en een scherm voor mijn laptop. Ongelukje. Door de makkellijke zoekfunctie had ik snel gevonden wat ik zocht. Op de site werd beloofd dat ik de bestelling de volgende dag in huis zou hebben. Zelf ben ik niet zoon computerman maar waagde de gok te bestellen. Volgende dag keurig verpakt alles geleverd. Ben dik tevreden! Kom bij jullie terug jongens. Groet Dennis

Fred

Snelle en nette levering. Ben tevreden en hou deze site ook in de toekomst in de gaten als ik weer wat nodig heb.

I. Aelbertz

Uitstekende levering

Ik had een nieuw scherm nodig voor mijn laptop, nadat deze na een ongelukje was gebroken. Deze vond ik aangetrekkelijk geprijst bij hardwarecity. Levering was precies zoals beloofd.

Acer accu

Ik stelde het zeer op prijs dat ik werd gebeld over mijn adres. Er gaan namelijk vaak dingen mis hier met de post.
Mijn adres is namelijk nogal vreemd, dus ik begrijp dat sommige daar...
Mijn adres is namelijk nogal vreemd, dus ik begrijp dat sommige daar vraagtekens bij zetten.
Hardwarecity.nl schroomde niet om mij daar nog even over te bellen of ze het goed begrepen hadden.

Robin

Een webshop zoals het hoort!

Heb al meerdere malen iets besteld bij deze webshop en nog nooit problemen mee gehad. Als ik vragen had over producten of hulp nodig had bij het uitzoeken van een product was er altijd een zeer... Heb al meerdere malen iets besteld bij deze webshop en nog nooit problemen mee gehad. Als ik vragen had over producten of hulp nodig had bij het uitzoeken van een product was er altijd een zeer behulpzame medewerker aanwezig die binnen 5 minuten mijn vraag kon beantwoorden. Levering altijd op tijd en netjes verpakt. Verder zijn de prijzen ook nog eens erg goed. Beslist een aanrader dus!

Joost

Nieuw toetsenbord ASUS

Vorige week een nieuw toetsenbord voor mijn Asus laptop besteld (over de oude was een glas bier gegaan).
Eerst wat gespeurd op internet. Online2design.nl bleek het toetsenbord direct te kunnen leveren èn tegen de laagste prijs die ik tegenkwam.
De volgende dag was het toetsenbord in huis, prima ingepakt en keurig afgeleverd. Het toetsenbord zat er zo in en mijn laptop is weer helemaal OK.
Kortom: Uitstekende service en prijs van online2design.nl.

Michael

Maken beloftes waar

Ik heb pas een batterij besteld en dat gebeurde een paar minuten voor zeven.
Ik kreeg direct netjes een email met track&trace nummer waar ik mijn pakketje kon volgen.
De volgende dag...
Ik heb pas een batterij besteld en dat gebeurde een paar minuten voor zeven.
De volgende dag bezorgt, netjes verpakt.
Echt top!

Michel

Perfect

Goede en snelle reactie op de vraag, en snel volgens afspraak geleverd.

Pierre

Super transactie

snelle levering, goed product, faire prijs, top!

Piet

101010101010