peter

Telefonisch contact werkt beter telefoonno moeilijk te vinden late bevestiging

telefoon no moeilijk te vinden late bevestiging

C. Bosscherts

Zeer snelle en correcte levering

Nieuwe accu voor mijn laptop besteld. Het juiste product was gemakkelijk te vinden, door middel van het selecteren van de laptop. De levering was ontzettend snel.

Algehele indruk

zeer snelle levering en klantenservice

Steeven

Acer toetsenbord

Snelle afhandeling, volgende dag in huis.
Site werkt ook goed om te zoeken.

Govert Abbink

Goede ervaring

Ik kende deze website niet, dus ik ben maar op ervaringen van anderen afgegaan en ik ben absoluut niet teleurgesteld. De prijs was stukken lager dan elders, en de levering vond inderdaad de volgende... Ik kende deze website niet, dus ik ben maar op ervaringen van anderen afgegaan en ik ben absoluut niet teleurgesteld. De prijs was stukken lager dan elders, en de levering vond inderdaad de volgende dag al plaats.

Jan

Snel & goed

Artikelen snel in huis

nick

Snel geleverd

Ze leverde snel, goede prijs ( andere sites waren veel duurder)
ik zeg GOODjob

bestelling had ik net 5 min voor 9 besteld en volgende dag als nog in huis.

Meijer

Snelle levering!!!!

heel snel geleverd !!!!!!!!!!!!!!!

J.H.M. Acda

Chapeau!

Van een kennis, jullie site doorgekregen. Alles perfect afgehandeld. Zelfs de bestelling was op tijd, kon de klok er op af stellen.

Rico Cremer

Aantrekkelijk geprijsd en snelle levering

Ik had snel een laptop toetsenbord nodig voor MSI x600. Via google kwam ik terecht op online2design.nl. Na het lezen van de referenties mijn bestelling voor het toetsenbord geplaatst en nog... Ik had snel een laptop toetsenbord nodig voor MSI x600. Via google kwam ik terecht op online2design.nl. Na het lezen van de referenties mijn bestelling voor het toetsenbord geplaatst en nog diezelfde dag kreeg ik een verzendbevestiging! Een dag later kreeg ik het toetsenbord netjes verpakt aangeboden. Kortom: Prima bedrijf dus!