maurits

Uitstekend product en correcte, supersnelle levering

Op de site was uitstekend aangegeven welke onderdelen ik nodig had; het bestelproces verliep perfect (laat in de middag). Er werd keurig aangegeven wanneer mijn bestelling zou arriveren. Later op de... Op de site was uitstekend aangegeven welke onderdelen ik nodig had; het bestelproces verliep perfect (laat in de middag). Er werd keurig aangegeven wanneer mijn bestelling zou arriveren. Later op de avond kreeg ik hiervan een bevestiging van PostNL met een tijd-indicatie. De volgende dag, nog vóór 12 uur werd mijn bestelling bezorgd.

Klant

Uitstekend

erg goed, voor herhaling vatbaar

Nico

Geweldige ervaring

Toetsenbord en accu besteld voor de laptop. De levering was ontzettend snel, en de artikelen waren goed verpakt.

nvt

Bestelling accu laptop

Goede prijs, goede tijdige levering

Mary

Goedkoop en snelle levering.

Levering van de accu op toegezegd tijdstip. Accu goedkoop in vergelijking met andere winkels. Keurig verpakt bij verzending. Aanrader.

Ruudvz

Goede service

Ik had een nieuw toetsenbord nodig voor mijn laptop en vond via google deze site. na enige twijfel omdat ik geen webshop logos zag besloot ik toch te bestellen. Na een dag had ik netjes het juiste... Ik had een nieuw toetsenbord nodig voor mijn laptop en vond via google deze site. na enige twijfel omdat ik geen webshop logos zag besloot ik toch te bestellen. Na een dag had ik netjes het juiste product voor een redelijke prijs in huis.

Rudolf

Goede service

Het juiste artikel was snel gevonden en gemakkelijk besteld. De levering was opmerkelijk snel. Ik kan dus niet anders dan vijf sterren geven voor deze service.

Eddy

Gewoonweg supersnel en correct ontvangen

Ongelooflijk maar het kan toch wel... Bij andere sites wel eens dagen moeten wachten op een onderdeel. Deze was echt binnen 24 uur geleverd en dat zelfs op zaterdag.
Complimenten voor deze...
Complimenten voor deze perfecte en supersnelle service.

Henkpc

Perfect zoals aangegeven

Voor het eerst iets besteld hier.
Netjes op voorraad zoals site aangaf.
Volgende dag netjes bezorgd. Goed verpakt.

ultrafox69

Snel en simpel.

De bestelling liep vlekkeloos en het was de volgende dag bezorgt.
Dus kan eigenlijk niet klagen wat ik graag doe.