Henk

Top service en Top snelheid

Bestelling en betaling zijn top afgehandeld, mijn complimenten, zeker een aanrader dat online2design.nl. Zou mijn volgende bestelling zo weer bij hun doen.

van der Bos

Prima service

Prima service

Raymond s

Super snelle levering. Volgende dag de banden al in huis.

Super snelle levering. Volgende dag de banden al in huis.

Willem Van Der Ven

Super

super snel in huis

Naomi

Top!

netjes en lekker snel

A. Barendsen

Keurig op tijd

Nog snel even een autolader besteld voor de laptop. Deze hadden we nodig voor de vakantie, en aangezien we twee dagen later al vertrokken was er haast bij. De lader is ruim op tijd bezorgd, dus dit... Nog snel even een autolader besteld voor de laptop. Deze hadden we nodig voor de vakantie, en aangezien we twee dagen later al vertrokken was er haast bij. De lader is ruim op tijd bezorgd, dus dit bedrijf is een tevreden klant rijker.

Marvin Blom

Snel en goed

Snel het juiste artikel in huis. Ik werd netjes op de hoogte gehouden van de status. Alles bij elkaar opgeteld een zeer goede ervaring met dit bedrijf.

Guido

Alles volgens afspraak

Ik zocht een nieuwe scherm voor mijn laptop. Deze vond ik bij onlinedesign. Voor mij gaf het de doorslag dat ze deze uit voorraad konden leveren, aangezien ik twee dagen later met vakantie ging.

nvt

GEWELDIG

bestelling op tijd bezorgd

Ingrid

Supersnel

Je hebt pas door hoe vaak je je laptop met accu gebruikt op het moment dat je accu het begeeft. Na een week toch maar een nieuwe accu besteld. De volgende dag had ik mijn nieuwe accu al thuis en ze... Je hebt pas door hoe vaak je je laptop met accu gebruikt op het moment dat je accu het begeeft. Na een week toch maar een nieuwe accu besteld. De volgende dag had ik mijn nieuwe accu al thuis en ze waren na vergelijk met vele websites ook nog de goedkoopste.Super!