GertK

Razendsnelle levering toetsenbord

Door een onhandige beweging een scheut bier over een toetsenbord van een laptop laten vallen, een laptop die dagelijks in een bedrijfje gebruikt wordt. Paniek dus want de helft van de toetsen deden... Door een onhandige beweging een scheut bier over een toetsenbord van een laptop laten vallen, een laptop die dagelijks in een bedrijfje gebruikt wordt. Paniek dus want de helft van de toetsen deden het niet meer, ook niet na een grondige schoonmaakbeurt. Via google kwam ik op de site van onlin2design.nl het juiste toetsenbord tegen voor een vriendenprijsje. Direct besteld en nog geen 24 later had ik het ding al thuis. Uit de verpakking, even aansluiten, 4 schroefjes er in en draaien maar weer. Uiteraard probleemloos! Goede kwaliteit, razendsnelle levering. Ik ben dik tevreden.

Ben Eggermont

Uitstekend!

Eenvoudige en correcte afhandeling met tracking, probleemloos.

Ed

Snelle levering en goed

Snelle levering en goede service.

Arnout

Geweldig

Ik had een nieuwe accu voor mijn laptop nodig. Deze eenvoudig en snel bestekd bij hardwarecity.nl. Ontzettend snelle levering!

Tiemen Kiesebrink

Zorgvuldig uitgevoerd.

Zeer goed en heel corect.

Hans

Handige site waar ik moeiteloos het goede onderdeel kon vinden

Ton

Goed product en goede service

Website is in orde - goede zoekfunctie en goede informatie over het product. Levering van het product op tijd en netjes.

cor

Professionele afhandeling

Zeer snelle levering een dikke 10!!!!!

Dennis

Uitstekende service

Goede prijs en kwaliteitsverhouding. Het bestelde product (laptop keyboard) werd de volgende dag netjes verpakt geleverd.

Erna

Goede communicatie en snelle levering product.

Had eerst nog een vraag over een product. Kreeg zeer snel hierop antwoord.
Na betaling snelle levering en goede communicatie hierover.
Ik heb al eerder via deze webshop besteld en had ook...
Had eerst nog een vraag over een product. Kreeg zeer snel hierop antwoord.
Na betaling snelle levering en goede communicatie hierover.
Ik heb al eerder via deze webshop besteld en had ook toen dezelfde ervaring.
Aanrader dus!