Ewelina

Perfect!

-----------

Mark

Goede service

Goede snelle service. Batterij voor laptop besteld betaald met paypal volgende ag bonnen super !!!!

Katja

Supersnel en foutloos

Binnen 24 uur heb ik het juiste product ontvangen niks aan te merken en duidelijke service.

B. Bierkamp

Niets op aan te merken

Gewenste product is snel geleverd. Prijs / kwaliteitsverhouding is erg goed. Alles naar wens, en ik zou hier zo weer bestellen.

joop

Gewoon hoe het hoort

Ik heb een accu besteld voor mijn laptop,en kreeg precies wat ik besteld had en lekker snel,alles doet het dus in een woord prima

Peter

Tevreden over product en afhandeling

Dit is de eerste keer dat ik wat besteld heb bij Online2design maar tot nu toe vind ik dat ze prettig en professioneel gehandeld hebben.

Richard

Makkelijk bestellen en snel leveren.

Het produkt was makkelijk te bestellen en het bestelde werd de volgende dag al afgeleverd.

Yorick

Uitmuntende service

Defecte nvidia videochip van mijn laptop laten vervangen door online2design. De reparatie is snel en netjes verzorgd. Zeer deskundig personeel die ook de tijd neemt om alles aan de telefoon uit te... Defecte nvidia videochip van mijn laptop laten vervangen door online2design. De reparatie is snel en netjes verzorgd. Zeer deskundig personeel die ook de tijd neemt om alles aan de telefoon uit te leggen, wat op mij zeer vertrouwenswekkend en professioneel overkwam. Nu kan ik waarschijnlijk nog een lange tijd plezier van mijn laptop hebben. Bedankt voor de goede service!

S.B.

Aanrader!

Inmiddels de derde keer dat ik bij deze webwinkel wat gekocht heb. Altijd zeer snel geleverd en netjes verpakt. Normaal doe ik nooit mee aan enquetes, maar voor online2design maak ik graag een... Inmiddels de derde keer dat ik bij deze webwinkel wat gekocht heb. Altijd zeer snel geleverd en netjes verpakt. Normaal doe ik nooit mee aan enquetes, maar voor online2design maak ik graag een uitzondering. Het is prettig zaken doen met dit bedrijf.

John de Grauw

Levering uitstekend

Ik wil wel aangeven dat de HP batterij uitstekend is echter de Sony batterij houdt het hooguit maar één uur vol en dat is voor een nieuwe batterij zeer laag / weinig.
Op de batterij...
Op de batterij staat VGP-BPS13B terwijl in de laptop normaal de VGP-BPS21A zit.
We hebben hierover nog contact gehad.
Ik twijfel sterk dat dit de goede batterij is.
Hebben jullie een oplossing hiervoor?