Bert

Keurig geregeld allemaal

Snelle levering en correcte behandeling!

R.m. van Ginkel

Fantastisch

Super snel geholpen. Binnen 1 dag mijn toetsenbord binnen.

Thanks en tot een volgende keer....................

Jan Cees Rutgers

Snel, betrouwbaar, goede service

Na de snelle levering van een accu, bleek deze niet te passen. (wanneer komt er op dit gebied een keer een standaard?)
Gebeld rond 18:30 (handig: tot 19:00 uur bereikbaar!). Dezelfde avond nog...
Gebeld rond 18:30 (handig: tot 19:00 uur bereikbaar!). Dezelfde avond nog een mailtje dat een andere accu was verzonden en de volgende morgen al binnen. Top!

marihe

Goed en snel!

Laptop autolader besteld waarvan gelijk een bevestigingsemail ontvangen. Daarna email dat het pakket bij de post was aangeboden en twee dagen later ontvangen. Goede snelle duidelijke service.

taarnink

Goed geholpen, snel bezorgd

Nieuwe adapter gekocht voor mijn laptop. Ik had ook een voedingsplug nodig voor dezelfde laptop. Deze vond ik niet op de website. Na telefonisch contact bleken ze deze wel te hebben. Zeer netjes... Nieuwe adapter gekocht voor mijn laptop. Ik had ook een voedingsplug nodig voor dezelfde laptop. Deze vond ik niet op de website. Na telefonisch contact bleken ze deze wel te hebben. Zeer netjes geholpen, en gelijk beide onderdelen besteld.

NV

Goede kwaliteit en snel geleverd!

Ik zou hier zeker weer bestellen.

jordy

Top webwinkel

Het bestelde artikel de volgende dag al in huis. Per ongeluk had ik een verkeerde postcode ingevoerd bij mijn bestelling. Ik werd door een medewerker van de klantenservice gebeld om het adres te... Het bestelde artikel de volgende dag al in huis. Per ongeluk had ik een verkeerde postcode ingevoerd bij mijn bestelling. Ik werd door een medewerker van de klantenservice gebeld om het adres te controleren. Erg alert van ze!

Corné Borsje

Bestelling word week niet verstuurd

Artikel op voorraad, volgende werkdag zou het in huis moeten zijn. Na een week maar eens gebeld waar de bestelling bleef, lag nog in magazijn. Wel alsnog snel verstuurd volgende dag in huis.

Natalija

Heel goed

Goeie service en op tijd

H. Ankersmid

Voor herhaling vatbaar!

Ik leefde in de veronderstelling dat een nieuwe accu voor mijn laptop mij al gauw 100 euro ging kosten. Bij dit bedrijf kostte een nieuwe accu mij slechts de helft. Ook de levering was ongelooflijk... Ik leefde in de veronderstelling dat een nieuwe accu voor mijn laptop mij al gauw 100 euro ging kosten. Bij dit bedrijf kostte een nieuwe accu mij slechts de helft. Ook de levering was ongelooflijk snel ('s avonds besteld - de volgende ochtend al in huis!). En bovenal is de eerste indruk van de kwaliteit zeer goed gezien de accuduur langer is dan mijn oorspronkelijke accu ooit heeft gehaald! Klasse!