Jaap

Snel en betaalbaar

goed, betaalbaar en snel

Claudio

Goede ervaring

Voor het eerst dat ik bij deze webshop iets bestelde. Ik had een nieuw scherm voor mijn laptop nodig. De ene dag besteld, de andere dag al in huis. Ook niet onbelangrijk is dat de prijs erg scherp... Voor het eerst dat ik bij deze webshop iets bestelde. Ik had een nieuw scherm voor mijn laptop nodig. De ene dag besteld, de andere dag al in huis. Ook niet onbelangrijk is dat de prijs erg scherp was. Al met al dus een goede ervaring.

Stefaan

***Gewoon goed ***

Levering snel en volledig goed afgehandeld.
Wij zijn zeer tevreden.

Willy

Goed product tegen lage prijs

De nieuwe accu voor mijn Sony laptop werkt perfect. Ook werd ik netjes op de hoogte gehouden van de status van de bestelling plus een traceercode van de pakketzending. Petje af voor deze degelijke... De nieuwe accu voor mijn Sony laptop werkt perfect. Ook werd ik netjes op de hoogte gehouden van de status van de bestelling plus een traceercode van de pakketzending. Petje af voor deze degelijke service!

Dennis

De Droominternetwinkel

Jezus, onvoorstelbaar dat deze service nog bestaat, Het was lang geleden dat een internetwinkel zo zorgvuldig communiceerde en zich zo strikt aan de beloftes en afspraken hield. Online2design is een... Jezus, onvoorstelbaar dat deze service nog bestaat, Het was lang geleden dat een internetwinkel zo zorgvuldig communiceerde en zich zo strikt aan de beloftes en afspraken hield. Online2design is een voorbeeld voor vele andere bedrijven. Goed prijsniveau en superservice!

Robin van Ginkel

Supersnelle en goede service

Ben voorteffelijk geholpen. Keybord van mijn Acer 5635z was kapot.
Nieuwe besteld en binnen `1 dag in huis !!!!!!!!!!

Gijsbert B.

Fantastisch!!!

Ik had een nieuw toetsenbord voor mijn MSI laptop nodig. Online2design was de enige Nederlandse site waar ik deze vinden kon, en zij hadden hem ook nog eens op voorraad. Het leek haast te mooi om... Ik had een nieuw toetsenbord voor mijn MSI laptop nodig. Online2design was de enige Nederlandse site waar ik deze vinden kon, en zij hadden hem ook nog eens op voorraad. Het leek haast te mooi om waar te zijn, maar hij is daadwerkelijk de volgende dag bezorgd. Vijf sterren dus voor dit bedrijf!

Sjors de Weert

Erg tevreden

Eerst even gebeld of het product wel echt op voorraad was. Ik werd vriendelijk te woord gestaan en mij werd verzekerd dat als dit bij het product vermeld staat, het product ook daadwerkelijk op... Eerst even gebeld of het product wel echt op voorraad was. Ik werd vriendelijk te woord gestaan en mij werd verzekerd dat als dit bij het product vermeld staat, het product ook daadwerkelijk op voorraad is. En inderdaad de volgende dag het juiste product al in huis!

CJ

Perfecte snelle levering

Goede prijzen en snelle leveringen, kwaliteit blijkt uiteraard pas later. Echter voor dit moment prima.

W.Kromwijk

Bestelling snel afgehandeld, zonder problemen

Goede begeleiding van de bestelling via e-mail. Snelle afhandeling.