Hans E.

Snelle en zorgvuldig verpakte levering

Aantrekkelijk geprijste laptopaccu na bestelling+betaling al de volgende dag geleverd.
Kwaliteit van de accu is nog twijfelachtig. Inmiddels 2x geheel opgeladen en verbruikt, maar de batterijduur is slechts 2,5 tot 3 uren!!!!!

Angela

Super!

16.00 uur besteld. Volgende dag binnen.Juiste product. Helemaal goed.

Henk

Niets op aan te merken

- duidelijke website
- gewoon geleverd wat ik bestelde
- status info snel en adequaat

Dolf

Goed, (goedkoop) en snel

Ik was opzoek naar toetsenbord voor een specifiek Samsung NB . Kon deze bij mijn huidige relaties niet vinden. Gelukkig had online2design hem wel.

tevreden

Snelle levering : de volgende ochtend

bestellen en leveren verloopt perfect.

Accupunt

Snel en goede service!

Bestelling was de volgende binnen en niet te duur.

Bruce

Gewoon in orde allemaal

Voor 19:00 uur besteld en de volgende middag binnen! Mijn laptop kan voorlopig weer mee.

j de bruin

In een woord...toppie!!!!!

snel en goed

Alex

Alles naar wens

Accu voor de laptop besteld. Overzichtelijke website, was gelijk duidelijk welke accu ik moest hebben, en hij is ontzettend snel bezorgd.

kimya verpakkingen

Snel besteld, snel geleverd, geen enkel hiaatje, topsite, topservice

zondag besteld, heel snel door de site gelopen, juiste benaming van het product, makkelijke betaling en gelijk uitleg van levertijd. goed op de hoogte gehouden over levering met t&t en ook... zondag besteld, heel snel door de site gelopen, juiste benaming van het product, makkelijke betaling en gelijk uitleg van levertijd. goed op de hoogte gehouden over levering met t&t en ook binnen tijdstip van postnl geleverd. Maw. Site makkelijk, bestellen makkelijk, levering perfect