Harold

Geweldig!!!

De levering is snel en goed.

B. Anveldink

Alle verwachtingen waargemaakt!

Dit bedrijf kan ik zeker aanraden! Ik had een nieuw toetsenbord voor de laptop nodig. Ik had geen idee of het moeilijk was om het toetsenbord te vervangen, dus maar even een mail gestuurd. Deze werd... Dit bedrijf kan ik zeker aanraden! Ik had een nieuw toetsenbord voor de laptop nodig. Ik had geen idee of het moeilijk was om het toetsenbord te vervangen, dus maar even een mail gestuurd. Deze werd snel beantwoord met een korte uitleg, en het vervangen bleek kinderlijk eenvoudig. Gelijk dus maar het toetsenbord via de website besteld, en deze werd de volgende middag netjes verpakt bij mij afgeleverd.

Malcolm

Goed en bovenal zeer snel

Accu en adapter voor mijn laptop besteld. Deze waren snel gevonden op de website, en ik heb gelijk besteld. Levering was inderdaad de volgende dag zoals ze op hun site beloven.

K.M.W.

Goede helpdesk en snelle service en verzending!

Ik heb 2 keer een bestelling gedaan. Beide bestellingen had ik de volgende dag in huis. Bij het bestellen eerst gebeld voor de zekerheid of ik wel de goede product bestel. De helpdesk was goed en... Ik heb 2 keer een bestelling gedaan. Beide bestellingen had ik de volgende dag in huis. Bij het bestellen eerst gebeld voor de zekerheid of ik wel de goede product bestel. De helpdesk was goed en snel in afhandeling. Aanrader!

GvS

Accu

Goede kwaliteit, snel geregeld!

BAS automatisering bv

Gewoon alles goed gegaan

Snel geleverd en de accu werkt prima. Ook niet duur, dus voor mij is dat goed.

Yarocomputers

Goed en volgens afspraak!!!

Makkelijke site, leveringen gaan volgens afspraak. Voorraad betekend ook echt voorraad

T Meijer

Goed en netjes afgeleverd.

Geleverd onderdeel is net zo als origineel alleen stuk goedkoper.

Ziggy N

Uitstekend

Bestellen, betalen en de volgende dag in huis. Uitstekende service.

Wilma te Paske

Tevreden