Maan

Hele goede service, snelle levering

Heb een accu besteld voor de laptop, was een dag erna geleverd, dit bleek de verkeerde te zijn, mijn schuld ik had de verkeerde besteld.
Heb vervolgens gebeld, en voordat ik opgehangen had was...
Heb vervolgens gebeld, en voordat ik opgehangen had was er al een nieuwe onderweg, of ik de andere nog terug wilde sturen, nou dat wil je wel bij deze service compliment.

Carla

Prima product en super service!

Heel attent, je wordt zelfs gebeld of de bestelling goed aangekomen is en of alles naar wens is! Heel prettig.

John

Zeer snelle en goede service

Er zullen veel webwinkels zijn die hier een voorbeeld aan kunnen nemen.
Vandaag besteld is ook echt morgen in huis, zonder gezeik en problemen

pbrussen

Heldere site, snelle en prima leverening!

Dinsdag de accu al in ontvangst mogen nemen. Op zaterdagavond een accu besteld voor mijn HP laptop. Keurig bevestigd en maandag in de loop van de dag een update dat de accu verstuurd was.
Dinsdag de accu al in ontvangst mogen nemen.
Prima service en zal er zeker vaker bestellen wanneer ik iets nodig heb voor de laptop...

Ton Geelen

Super

snelle levering van mijn bestelling
netjes verpakt
Toppie

H.A.W. Mooiweer

Goed en snel!!!

Heb besteld en de volgende dag was het er!! Netjes verpakt!!

A.W. van der Lem

In een keer het goede artikel, de juiste prijs en de volgende dag in huis

Dit bedrijf doet wat ze beloven, hulde

Joost Bloom

Perfecte en snelle levering

Ik heb een extra accu besteld voor mijn laptop en deze werd de volgende dag reeds afgeleverd. Keurig verpakt en voor een uitstekende prijs.

Borghmans

Geweldige service

Bestelling binnen een dag correct en juist geleverd

Annelies

Vlot en netjes geleverd

Zonder problemen en vlot het bestelde binnengekregen.
Zeker aan te bevelen dus.