E. van Raaij

Super

Voor 19.00 uur besteld de dag erna voor 1 uur al in huis. Ze doen wat ze beloven! Geweldig!

René Gerritsen

Prima transactie, binnen één dag geleverd!

Ik bestelde een keyboard voor een notebook.en dit werd netjes de volgende dag afgeleverd. Ik kon het binnen 10 minuten installeren en deze review heb ik er mee geschreven, dus je ziet dat het prima... Ik bestelde een keyboard voor een notebook.en dit werd netjes de volgende dag afgeleverd. Ik kon het binnen 10 minuten installeren en deze review heb ik er mee geschreven, dus je ziet dat het prima is gelukt!

Het volledige order- en verzendtraject kon ik via de email volgen. Track & Trace gegevens werden automatisch gestuurd en dit gaf me een zeer gerust gevoel. Ik ben super tevreden!

Ronald

Supersnel en goedkoop

Deze webshop is een echte aanrader,
ik heb hier nu de 2e accu en een laptoptoetsenbordje gekocht en ben zeer tevreden!

margot

Zeer snelle levering!

makkelijke en duidelijke site, simpel bestellen en een zeer snelle levering!

Frank

Prima product, supersnelle levering

Vrijdagmiddag besteld, zaterdagochtend in huis. Prima product voor prima prijs, supersnelle levering

CyBaH

Goede service en mogenlijkheden buiten standaard regels om.

dikke 10 plus.
me laptop keyboard was supersnel geleverd.
evt afhalen was geen probleem. dan moest ik ff mailen voor een betaal link van ideaal zonder verzendkosten.

Dik tevreden.

Olof

Super snelle levering! helemaal top!

Snelle en goed verpakte levering van een toetsenbord.....kon snel weer mijn netbook gebruiken

Helemaal blij

jan en ineke den dekker

Super snelle bestelling en bezorging

voor ons was er geen betere keuze

Aren netten

Goede voorlichting en super snelle keurige levering

Perfecte service had verkeerd toetsenbord besteld
Werd gelijk gebeld over of het de goede bestelling was
Dik te vrede over de medewerker(s)

Mario

Goedkoop, snel en sterke communicatie.

Na op internet gekeken te hebben voor een leverancier voor mijn laptop accu kon ik door de bomen het bos niet meer zien.
Ik ben toen maar afgegaan op beoordelingen (zoals deze ;-)
Ik...
Ik ben toen maar afgegaan op beoordelingen (zoals deze ;-)
Ik bestelde vrij laat maar de bestelwijze ging soepel en was erg duidelijk. Na betaling kreeg ik meteen een reactie en later op de avond kreeg ik een bericht dat de status van mijn bestelling was veranderd in verzonden. De dag erop, goed verpakt, kwam mijn bestelling binnen. Al met al ben ik erg tevreden.