Theo vd Boogaert

Mijn volgende accu, bestel ik ook weer hier.

Vorig jaar een accu besteld, deze functioneerde niet in mijn laptop.
Terug sturen was geen probleem, maar door omstandigheden was het daar niet van gekomen.
Na ongeveer 10 maanden weer een...
Vorig jaar een accu besteld, deze functioneerde niet in mijn laptop.
Na ongeveer 10 maanden weer een accu besteld en deze functioneerde perfect.
Na een mailtje, mocht ik nog steeds de andere accu terug sturen en kreeg ik binnen een week mijn geld terug
Hulde, geweldige service.

Warsha

Heel snel, superproduct!

Het duurde nog geen dag en ik had mijn adapter al binnen. En verrek, het was ook gelijk exact de juiste! Voor een betaalbare prijs nog wel. Bedankt!

Frans Rolefes

Zeer correcte en snelle levering

De aflevering is volgens opgave correct en snel verlopen volgens de site

Jan Willem

Om 18.00 uur besteld, 9.00 uur bij mij thuis

Mij accu van mijn laptop heeft het gisteren begeven aan het eind van de middag. Morgen ga ik op vakantie met de caravan. Direkt nieuwe accu besteld bij Online2design om 18.15 uur. Vanmorgen om... Mij accu van mijn laptop heeft het gisteren begeven aan het eind van de middag. Morgen ga ik op vakantie met de caravan. Direkt nieuwe accu besteld bij Online2design om 18.15 uur. Vanmorgen om 10.00 uur Post.nl met het pakje!! Precies op tijd!! Is dat niet supersnel, dat wel!
Dus zonder het snoer van mijn lader, in de voortent mijn mail checken enzo. TOP van dit bedrijf!

herman drenth

Heel goede service

goed en uitstekend

Postbus85

Duidelijke website, goede prijs en snelle levering

Ik zocht een nieuw toestenbord voor mijn laptop en heb deze bij online2design besteld. De prijs was goed en de levering erg snel.

Samuel R

Perfecte service, de 1e keer dat ik op deze site bestelde kwam het inderdaad de volgende dag aan. Helaas was het een ander product dan dat ik gewenst had, gelukkig kon ik het retourneren en binnen... Perfecte service, de 1e keer dat ik op deze site bestelde kwam het inderdaad de volgende dag aan. Helaas was het een ander product dan dat ik gewenst had, gelukkig kon ik het retourneren en binnen een week had ik het juiste product ontvangen. Voor mensen die goedkoop laptop onderdelen willen kopen zou ik deze site aanraden.

Leonie

Super

Omdat ik nog geen ervaring had met bestellingen via internet, was ik best een beetje zenuwachtig om iets voor mijn computer te bestellen. Eerst telefonisch contact gehad en een paar dagen later de... Omdat ik nog geen ervaring had met bestellingen via internet, was ik best een beetje zenuwachtig om iets voor mijn computer te bestellen. Eerst telefonisch contact gehad en een paar dagen later de bestelling (laptopaccu) gedaan. Telefonisch contact was vriendelijk en duidelijk en de bestelling was binnen 24 uur geleverd.

Coos

Perfecte service

Een toetsenbord voor mijn Asus laptop besteld. Deze was aanzienlijk goedkoper dan bij andere aanbieders. Bovendien was hij zéér snel geleverd. Daarom 5 sterren voor Online2Design!

R. Veldman

Helemaal zoals beloofd geleverd!

Snel en het juiste product geleverd.