El bennito

Goede en snelle service

Goede en snelle levering. Mijn verkeerd besteld toetsenbord werd zonder probleem snel omgeruild.

hans van liempd

Goede service

goed en niet duur en een snelle bezorging.

Laagland

Bestelling snel en goed verzorgd en geleverd.

Alex

Perfect

ik ben zeer tevrede om met jullie in zee te gaan en vindt het gelijk prettig om vertrouwen te krijgen

G. Velting

Zeer goede kwaliteit/prijsverhouding

Wat ik erg prettig heb ervaren aan deze site is het feit dat ik direct kon bestellen zonder één of andere account aan te hoeven maken. Ook het feit dat ik niet gedwongen werd om een... Wat ik erg prettig heb ervaren aan deze site is het feit dat ik direct kon bestellen zonder één of andere account aan te hoeven maken. Ook het feit dat ik niet gedwongen werd om een Pay-pal account te openen, maar gewoon via o.a. Ideal kon afrekenen heeft mij er toe bewogen om een bestelling te plaatsen. Ik was zeer verrast door de erg snelle bezorging, als ook door de aantrekkelijke prijs die de website biedt t.o.v. andere sites. Scheelde al snel een paar tientjes in mijn portemonnee.

Jolanda

Snelle levering en werkt prima

Accu voor laptop besteld. Ben zeer tevreden.

S. Bonkink

Prima afgehandeld

Ik ben erg tevreden over de afhandeling van mijn bestelling. Ik zal hier in de toekomst zeker weer bestellen als ik wat nodig ben.

Lodewijk Bockel

TOP SERVICE!

Afgelopen week op een avond gebeld met ze omdat mijn adapter er spontaan mee ophieldt en de accu van mijn laptop dus niet meer wou opladen. En zoals zoveel mensen raak ik redelijk in paniek als ik... Afgelopen week op een avond gebeld met ze omdat mijn adapter er spontaan mee ophieldt en de accu van mijn laptop dus niet meer wou opladen. En zoals zoveel mensen raak ik redelijk in paniek als ik mijn laptop niet meer kan gebruiken. Ze hebben mij naar de juiste adapter op hun website begeleid en ik heb de adapter gelijk besteld en afgerekend via ideal. De volgende dag is de adapter om 12.30 uur bij mij afgeleverd, en mijn accu was nog niet eens helemaal leeg!!!

Beter en sneller kan gewoon niet!!!

C. Labee

Ongelofelijk snelle levering. Super

Ja wat kan ik nog meer zeggen dan gewoon super, de snelheid van leveren en de perfecte communicatie.
Graag tot de volgende aankoop.

David

Levering wel een stuk trager dan op de website wordt meegegeven..

Uiteindelijk 2 dure telefoons moeten doen vanuit Belgie,omdat men gemist was van land.waardoor ik de bestelling ook heel wat later heb gekregen.
Maar ondertussen bestelling wel gekregen.